‘בגידה פנימית’: העזתים רותחים על ערוץ סעודי שראיין את דובר צה”ל

במחנה הפליטים נוסיראת זעמו בעקבות הראיון ששודר בערוץ אל-חדת' הסעודי: "אירח את דובר צבא הכיבוש כדי להצדיק את הטבח בנוסיראת" • "התקשורת הסעודית שותפה לטבח אותו ביצע הכיבוש"
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 08:49

ערוץ אל-חדת’ הסעודי ששידר אמש (מוצאי שבת) ראיון עם דובר צה”ל דניאל הגרי.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

הגרי הכחיש בראיון לתקשורת הערבית כי כוחות מיוחדים נכנסו לאזור נוסיראת עם מכונית או משאית של אספקה הומניטארית. הוא גם הכחיש כי הכוחות השתמשו ברציף האמריקני באיזשהו אופן. “הכל שקרים”, הבהיר.

ב’ישראל היום דווח כי ברצועת עזה הביעו תרעומת על עצם שידור הראיון.

“ערוץ אל-חדת’ הסעודי אירח את דובר צבא הכיבוש כדי להצדיק את הטבח בנוסיראת”, התלונן עזתי במחנה הפליטים נוסיראת שמתוכו  חולצו אתמול החטופים.

“התקשורת הסעודית הפרו-ציונית היא שותפה לטבח שביצע אותו הכיבוש”, טען. “המשטר הסעודי המשת”פ מפעיל את התקשורת ואת הזבובים האלקטרונים שלו כדי להצדיק את פשעי הכיבוש”.

תושב אחר אמר: “זאת התקשורת של אבן סלול (שמגיעה) להם מאללה. זאת הסיבה להרס בכל המדינות המוסלמיות מזה זמן רב”. הוא התייחס לדמות מהמסורת המוסלמית בשם עבדאללה אבן סלול, שהמיר דתו לאסלאם כלפי חוץ, אך נשאר אויב של הדת בפועל – וניהל סכסוכים מול מוחמד.

 

עזתי נוסף רתח: “לולא הבוגדים – היהודים והנוצרים לא היו מעזים לפעול נגדנו. לולא הבגידה הפנימית – חלק מהצעירים שלנו לא היו מתים והציונים לא היו מגיעים לאסירים (לחטופים). אללה ישמור”.

בתוך כך, על רקע דיווחים ערביים על יותר מ-200 הרוגים אתמול בתקיפות בנוסיראת, הפלשתינים עצמם פרסמו עד כה 93 שמות בלבד. בעזה נטען כי מדובר ב”שמות שידועים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות