אלמנתו של ארנון: “לפני שהיה גיבור הוא היה בן זוג מדהים ואבא מושלם”

בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, כתבה מיכל זמורה, אלמנתו של גיבור ישראל פקד ארנון זמורה הי"ד: "הוא היה איש אוהב ואהוב. ככה אנחנו נזכור אותו, ואשמח שגם אתם"
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 08:31

מיכל, אלמנתו של פקד ארנון זמורה הי”ד, שנפל אתמול (שבת) במהלך המבצע לחילוץ ארבעת החטופים, ספדה לבעלה בחשבון הפייסבוק שלה.

בפוסט שפרסמה כתבה: “הכל מתמלא עכשיו בתמונתו של הגיבור פקד ארנון זמורה ז”ל. אבל הרבה לפני שהוא היה לוחם וגיבור הוא היה איש מתוק ומקסים. בן זוג מדהים, אבא מושלם. איש אוהב ואהוב. ככה אנחנו נזכור אותו, ואשמח שגם אתם”.

פקד ארנון זמורה הי”ד, בן 36 מהיישוב שדה דוד, הוביל את כוח הימ”מ שחילץ שלושה מתוך ארבעת החטופים ונפצע אנוש במהלך המבצע. הוא פונה לבית החולים, שם נלחמו על חייו ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

הוא החלל ה-63 של משטרת ישראל מאז תחילת המלחמה. לאחר שנפל שונה שם מבצע החילוץ ‘זרעי קיץ’,  ונקרא על שמו – “מבצע ארנון”.

ארנון, הותיר אחריו אישה, מיכל – ושני ילדים. הוא יובא למנוחות בשעה 16:00 בחלקה המשטרתית בבית העלמין בהר הרצל.

בבוקר ה-7 באוקטובר פיקד על צוות הימ”מ שסייע בהדיפת עשרות מחבלים מקיבוץ יד מרדכי ב-7 באוקטובר.

במבצע ההרואי בנוסייראת חולצו בחיים, אחרי 246 ימים בשבי חמאס, החטופים נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר ג’אן (21), שלומי זיו (40) ואנדריי קוזלוב (27). הארבעה נחטפו ממסיבת הטבע ברעים, שם עבדו או בילו.

במבצע המורכב לקחו חלק כוחות צה”ל, שב”כ ומשטרת ישראל, שפעלו בלב נוסייראת שבמרכז רצועת עזה.

מפקד משמר הגבול ניצב בריק יצחק ספד לו: “ארנון היה מהלוחמים שלחמו בגבורה עילאית ב-7 באוקטובר, בין היתר ביד מרדכי בקרב בו נבלמו עשרות מחבלים מלהתקדם צפונה, ובמבצעים נוספים רבים לסיכול טרור, ובפעילותיו, הגן על מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות