גנץ ביטל הצהרת הפרישה, נתניהו פנה אליו: “אל תצא מהממשלה”

יו"ר המחנה הממלכתי היה אמור להודיע הערב על פרישה מהממשלה, אך ביטל את האירוע בעקבות חילוץ החטופים • עם צאת השבת, נתניהו פרסם פנייה פומבית לגנץ וביקש ממנו לא לפרק את ממשלת האחדות • גנץ ענה לו: "גם היום עלינו להביט באחריות על איך נכון ואפשר להמשיך מכאן"
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 01:34

הערב (מוצ”ש)  השר בני גנץ היה צפוי להודיע על יציאתו ממשלת החירום, אליה נכנס בעקבות המלחמה.

עם צאת השבת פרסם ראש הממשלה נתניהו הודעה שבה פנה ישירות לגנץ עם בקשה מפורשת שלא לפרק את ממשלת האחדות. “זו העת לאחדות ולא לפילוג. עלינו להישאר מאוחדים בתוכנו אל מול המשימות הגדולות שעומדות בפנינו. אני קורא לבני גנץ – אל תצא מממשלת החירום. אל תוותר על האחדות”.

תוך דקות, גנץ פרסם התייחסות לדברים.

״אזרחי ישראל, לפני שבוע דיברתי בכאב עם אביה של נועה ארגמני. דאגתו, ודאגת יתר המשפחות של אנדריי, שלומי ואלמוג, הומרה בשמחה ובהקלה גדולה.

אכן, יש לנו סיבה לשמוח. יש לנו במה ובמי להיות גאים. אפשר לדמיין את הלם המשוחררים שברגע השתנה שוב עולמם, והפעם לטובה. חבריי ואני, יחד עם כל עם ישראל, שמחים עם משפחות השבים ומחזקים בעת הזו את המשפחות שעדיין ממתינות לשובם של יקיריהן.

מדובר במבצע מורכב מאד שדרש אומץ רב מהמאשרים, מהמפקדים ובעיקר – מהמבצעים. אני מלא הערכה להם ושמח שהמבצע הצליח, והייתי מגבה אותו גם לו חלילה היה מסתיים אחרת.

אני מבקש להביע את צערי על נפילתו בקרב של המפקד והלוחם הנועז פקד ארנון זמורה ז״ל ולחזק את משפחתו.

לצד שמחת ההישג המוצדקת צריך לזכור, כי כלל האתגרים איתם מתמודדת ישראל, באשר להשבת יתר 120 החטופים והחטופות, ובאשר ליתר האתגרים הביטחוניים בכלל זירות המלחמה, מול האיזור, מול העולם כמו גם מבית פנימה – נותרו כשהיו.

ולכן, אני אומר לראש הממשלה ולכלל ההנהגה – גם היום עלינו להביט באחריות על איך נכון ואפשר להמשיך מכאן.

אכן, עם ישראל חיי. שיהיה שבוע טוב.״

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות