“בראבו, צה”ל. חדשות פנטסטיות”: בעולם מגיבים על חילוץ החטופים

מבצע החילוץ ההירואי של ארבעת החטופים מלב עזה סוקר בהרחבה בכל כלי התקשורת המרכזיים בעולם, ומנהיגי מדינות צייצו ברכות ואיחולים • קנצלר גרמניה: "סימן חשוב לתקווה" • מנהיג הימין בהולנד: "עם ישראל חי"
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ד / 08.06.2024 22:47

בעולם מגיבים היום (שבת) על מבצע החילוץ ההירואי של צה”ל וכוחות הביטחון, במסגרתו שוחררו משבי חמאס ארבעה חטופים – נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר ג’אן ואנדרי קוזלוב.

לפי ‘כאן חדשות’, בעיתונים וכלי תקשורת ברחבי העולם הדגישו את המבצע המוצלח של כוחות הביטחון, והידיעות על חילוצם של החטופים זכו לכותרות ראשיות בכל אתרי החדשות המרכזיים.

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן אמר לאחר מבצע החילוץ: “לא נפסיק לפעול עד שיוחזרו כל החטופים, ותושג הפסקת אש”.

שגריר האיחוד האירופי בישראל, דימיטר צנצ’ב, צייץ בטוויטר: “מתרגש מאוד מהחדשות על חילוץ ארבעה בני ערובה ישראלים משבי חמאס בעזה. נועה, אלמוג, אנדרי, שלומי – ברוכים השבים הביתה. אנחנו ממשיכים לקרוא לשחרור מיידי וללא תנאי של כל בני הערובה”.

קנצלר גרמניה אולף שולץ התייחס גם הוא לאירועים: “סימן חשוב לתקווה, במיוחד עבור המשפחות הרבות בישראל שעדיין חוששת לחיי יקיריהם. חמאס חייב לשחרר את כל בני הערובה, המלחמה חייבת להסתיים”.

החטוף ששוחרר אלמוג מאיר ג’אן מחזיק גם באזרחות פולנית. שר החוץ הפולני רדוסלב סיקורסקי צייץ: “בראבו, צה”ל” – והוסיף: “מי ייתן וכל בני הערובה יחזרו הביתה ויהיה שלום צודק בין ישראל לפלסטין”.

מנהיג הימין בהולנד חירט וילדרס, שצפוי להקים את הממשלה הבאה, צייץ: “חדשות פנטסטיות. עם ישראל חי”.

קנצלר אוסטריה קארל נהאמר: “הרבה יותר מדי בני ערובה נמצאים בשבי חמאס באכזריות. את כולם צריך לשחרר עכשיו”.

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי בירך על חילוצם של החטופים וכתב “VIVA LA LIBERTAD CARAJO” – “יחי החופש, לעזאזל” .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות