9 שנות מאסר לחרדי שביצע מעשים חמורים באחיות של אשתו

בית משפט המחוזי בת"א גזר מאסר על חרדי בן 38 תושב המרכז • יפצה שתי הקורבנות ב-80 אלף ש"ח • הורשע במעשים חמורים שביצע באחת הבנות במשך 7 שנים מאז היותה בת 13 ועד גיל 19 • השופטים: "הנזק שנגרם ממעשי הפגיעה שביצע הינו ממשי וקשה ומתבטא בכל מישורי חייה"
חרדים 10
א' סיון התשפ"ד / 07.06.2024 13:29

בית משפט המחוזי בתל אביב גזר תשע שנות מאסר על חרדי בן 38, תושב המרכז, שביצע עבירות של מעשים חמורים במיוחד בשתי אחיותיה של אשתו בזמן שהיו ילדות.

כמו כן, בית המשפט קבע שהנאשם יפצה את השתיים ב-80 אלף שקלים.

לפי דיווח של אבי כהן ב’ישראל היום’, על פי כתב האישום בו הורשע, הנאשם ביצע באחת האחיות מעשים חמורים במשך 7 שנים מעת היותה ילדה בת 13 ועד היותה בת 19, ובאחות השנייה ביצע מעשים חמורים במשך כשנה – בהיותה ילדה כבת 12-13.

בבית המשפט נטען, כי הנאשם ניצל את גילן הצעיר של השתיים, חולשתן ופערי הכוחות בינו לבינן ואת קרבתן הפיזית והמשפחתית אליו, בעת ששהו בביתו וסייעו לאחותן במטלות הבית. המעשים בוצעו בתקופת ילדותן, בשלב בו גיבשו זהותן, ביטחונן וערכן העצמי.

הפרקליטות דרשה עונש שלא יפחת מ-12 שנים.

לפי טענות הפרקליטות, הנאשם ניצל את העדרם של בגירים אחרים במקום ובזמן שפגע בהן, כך שביצע את העבירות החמורות בעת שאשתו יצאה מהבית ובמהלך שעות הלילה.

בפרקליטות טענו עוד, כי הנאשם ניצל את העובדה שאחת מהן ישנה לבד בחדרה, ופגע בהן בביתן ובבית אחותן, במקומות שאמורים להיות מוגנים עבורן.

השופטים ציינו בגזר הדין כי מעשי הנאשם הותירו נפש פצועה של ילדה, לימים נערה מתבגרת ובהמשך אישה בוגרת, שנאלצת לחיות עם החוויות הקשות שעברה בצעירותה, יום אחר יום, למשך כל חייה.

“חייה של א.א. השתנו ללא הופכין בעקבות המעשים. כיום היא בשנות ה-20 לחייה, רווקה, ומתגוררת בשכירות. שירות המבחן התרשם כי הנזק שנגרם לא.א כתוצאה ממעשי הפגיעה שביצע בה הנאשם הינו ממשי וקשה ומתבטא בכל מישורי חייה”.

בגזר הדין ציינו השופטים, כי “שירות המבחן תיאר באופן מפורט ומקיף את הפגיעה שחוותה א.א כתוצאה מהמעשים שביצע בה הנאשם מאז האירוע הראשון ולאורך כל התקופה. שירות המבחן התרשם כי א.א חוותה אשמה, חרדה, שיתוק, חוסר אונים, בלבול ופגיעה בביטחונה האישי, ניתוק וניכור מגופה וכן מחשבות אובדניות המלוות אותה עד היום ומהוות נזק משמעותי ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות