נהג ‘קווים’ מביתר לבני ברק שהיכה נוסע חרדי באלימות – נעצר ונכלא

נהג האוטובוס בקו 139 של 'קווים' מביתר עלית לבני ברק, בן 28 מירושלים, שתקף באלימות קשה נוסע חרדי - נחקר בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובסיום הועבר לכליאה • מחר בבוקר יובא הנהג לדיון בבימ"ש השלום בת"א
חיים טוויל
כ"ט אייר התשפ"ד / 06.06.2024 15:43

האלימות של נהגי אוטובוס בתחבורה ציבורית: שוטרי תחנת בני ברק עצרו היום (חמישי) את נהג האוטובוס של חברת ‘קווים’ שתקף באלימות קשה נוסע חרדי באוטובוס במחלף בר אילן בכביש 4 – והוא נלקח לחקירה.

מדריך הסיורים החדש של ירושלים – אצלך בכף היד: צא לטייל מהבית

המעצר בוצע לאחר שאתמול התקבלה במשטרת ישראל תלונה על נהג אוטובוס בקו 139 של ‘קווים’ מביתר עלית לבני ברק, שתקף נוסע באגרופים שוב ושוב על רקע ויכוח בעת שהאוטובוס נסע בכביש 4.

חוקרי התחנה פתחו בחקירה, שבמסגרתה איתרו הבוקר את נהג האוטובוס, בן 28 מירושלים, שנחקר בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש – ובסיום הוא הועבר לכליאה.

מחר בבוקר יובא הנהג לדיון בבימ”ש השלום בת”א.

בתוך כך, נחקר גם הנוסע שתקף את הנהג ושוחרר בתנאים מגבילים.

החקירה נמשכת.

 

 

“משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות שמתרחש וחוקרת כל אירוע בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם כל המעורבים ותפעל ביד קשה באירועי אלימות”, נאמר בהודעת המשטרה.

חברת ‘קווים’ הגיבה אתמול על אירוע האלימות באוטובוס: “החברה רואה את המקרה בחומרה רבה מאוד ומוקיעה מקרי אלימות יהיו הנסיבות אשר יהיו. הנהג המעורב יזומן לשימוע לפני פיטורים בנסיבות חמורות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות