יאיר לפיד התנפל על ממשלת נתניהו – אבל אז התגלתה הפאדיחה שלו

ראש האופוזיציה גייס את חברתו בתיה עמ מקריית שמונה, לצורך סרטון שבו תקף את הממשלה על שריפות הענק • אבל אז התברר: הוא המציא פרטים שפשוט לא קרו • הוא גם טען שבימי ממשלת השינוי, לא שוגר אפילו טיל או כטב"מ אחד כי "אצלנו הם לא העזו" • והאמת? הפוכה
אבי כץ
כ"ט אייר התשפ"ד / 06.06.2024 15:07

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד סיפר אתמול (רביעי) על חברתו בתיה עמר, תושבת קריית שמונה המשמשת כסגנית בית ספר בעיר, ש”גילתה” לדבריו שביתה נשרף – ב”אמצעות ערוץ הטלגרם של העיתונאי עמית סגל”.

מדריך הסיורים החדש של ירושלים – אצלך בכף היד: צא לטייל מהבית

לפיד סיפר: “היא פתחה את הטלגרם שלו וגילתה שהבית שלו נשרף, כי אין ממשלה שתודיע לאזרחי קריית שמונה שנשרף להם הבית. כל מה שבתיה עמר יודעת הוא שבעלה קפץ לראות וראה שבאמת החצר והקומה העליונה נשרפו וצריך להוציא את החפצים”. הוא הוסיף: “אנחנו חיים בעולם שאין בו ממשלה”.

אלא שממש לא כך היו פני הדברים.

יאיר קראוס, הכתב בגליל ובגולן של ידיעות אחרונות ו-ynet, כתב בחשבון הטוויטר שלו: “יאיר לפיד מספר על בית חברתו בתיה עמר ‘שגילתה’ מהטלגרם של עמית סגל שביתה נשרף. ועכשיו לאמת: בתיה עמר לא הייתה זקוקה ‘לממשלה שתודיע לאזרחי קריית שמונה שנשרף להם הבית’ כי בעלה שמעון (מהפלאפל) היה בבית וכשהלהבות הגיעו לחצר הוא יצא ממנו וחזר אליו לאחר כמה שעות.

“גם שמעון לא היה צריך להודיע לה כי ‘נשרף להם הבית’ מאחר והבית לא נשרף אלא רק החצר. ואת זה שמעון ובתיה סיפרו לי הבוקר. בקריית שמונה לא נשרף ולו בית אחד. לוחמי האש הצליחו תוך סיכון חייהם להציל ולהגן על בתי העיר. יש כל כך הרבה סיבות לבקר את הממשלה, למה לא לבחור באלו האמיתיות? אי אפשר עוד עם תרבות הפייק”.

 

אמירה נוספת של לפיד על החיזבאללה והמלחמה בצפון היא שבתקופת כהונת ממשלת השינוי, לא שוגר אפילו טיל או כטב”מ אחד של חיזבאללה, כי “אצלנו הם לא העזו”.

אלא שבפועל, בתקופת כהונת ממשלתו – שוגרו עשרות רקטות על ידי חיזבאללה לצד מספר חדירות של כטב”מים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות