חזר מהלידה של בתו – ונפגע מסלע שיידו לעברו מחבלים מרכב חולף

תושב גבעת רונן בשומרון שחזר מהלידה של בתו, נקלע לפיגוע אבנים בדרכו הביתה • כשחלף בצומת בורין הסמוכה לחטמ"ר שומרון, השליכו מחבלים לעברו סלע מרכב חולף - שפער בור בשמשה הקדמית •  הפיגוע מצטרף ל- 12 פיגועים שהתרחשו השבוע בכבישי גב ההר
חיים טוויל
כ"ט אייר התשפ"ד / 06.06.2024 00:00

גל הטרור בשומרון: אחרי 12 פיגועים שהתרחשו בכבישי גב ההר בשומרון בתשעת הימים האחרונים – ביניהם פיגוע דריסה קטלני ופיגועי תבערה, ביצעו מחבלים הערב (רביעי) פיגוע נוסף, סמוך לחטמ”ר שומרון.

בן ציון אפרסמון, תושב הישוב גבעת רונן, שעשה דרכו הביתה מלידת בתו, נקלע לפיגוע אבנים שבוצע מרכב חולף. מחבלים שחלפו על פניו וזיהו שמדובר בתושב יהודי, יידו לעבר הרכב סלע גדול שפער בור בשמשה הקדמית וכמעט שחדר לתוך הרכב.

בנס לא היו נפגעים באירוע.

“זה היה יכול בקלות להיגמר ברצח כמו אשר ויונתן פלמר הי”ד”, אמר הערב בן ציון אפרסמון, לאחר הפיגוע. “פוקס והדרג הפיקודי בצה”ל משחקים לנו בחיים. בתחילת המלחמה, במשך חודשים הכבישים היו חסומים לתנועת כלי רכב של ערבים, עד שפוקס החליט ששגרת חייו של האויב חשובה יותר מהחיים שלנו”.

אפרסמון תקף: “לא רק שפתחו את הצירים לערבים, גם ניסו למכור לנו ש’צירים כחולים’ שמתאפשרת בהם נסיעת יהודים בלבד היא מסוכנת ולכן יש להסיר את המחסומים. לא רק שזה התברר כשקר גמור ופתיחת הכבישים הביאה לעלייה דרסטית בפיגועים באזור בשבועות האחרונים, כפי שלא היה כאן תקופה ארוכה מאוד, הערב כמעט ונפגעתי אני בצורה קשה מהפתיחה המופקרת הזאת. צה”ל צריך לסגור לחלוטין את הצירים לתנועת מחבלים עוד הערב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות