הרצוג: שהעולם לא יבוא בטענות כשנצא למלחמה בחיזבאללה

נשיא המדינה העביר בעצרת הממלכתית לציון 57 שנים לשחרורה ולאיחודה של ירושלים בגבעת התחמושת - מסר למדינות העולם: "תתעוררו ותבינו שלישראל לא נותרת ברירה אלא להגן על אזרחיה ואין להתפלא כשהיא תעשה זאת בעוצמה ובתקיפות"
אריה ריבקינד
כ"ט אייר התשפ"ד / 05.06.2024 21:16

בגבעת התחמושת נערכה הערב (רביעי) העצרת הממלכתית לציון 57 שנים לשחרורה ולאיחודה של ירושלים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים בטקס וקרא לעולם להבין שישראל תיאלץ, כנראה, להכריז מלחמה נגד חיזבאללה בלבנון – וקרא למנהיגים לבלום את חיזבאללה.

הנשיא אמר: “אני פונה מכאן לקהילה הבינלאומית ולמנהיגיה ומדגיש – אי אפשר להישאר אדישים לטרור הזה, מלבנון ובכלל. ישראל מותקפת מדי יום, כבר חודשים ארוכים, על ידי זרועותיה של איראן בלבנון, תוך הפרה בוטה של כל ההסכמים וההחלטות הבינלאומיות”.

הוא הוסיף: “העולם צריך להתעורר ולהבין שלישראל לא נותרת ברירה אלא להגן על אזרחיה ואין להתפלא כשהיא תעשה זאת בעוצמה ובתקיפות יותר ויותר ואל תבואו בטענות כאשר המצב יצא משליטה. זה לא הזמן לעמוד מנגד ולתת לאיזור להסלים. צריך לבלום ולעצור את התוקפנות המרושעת הטרוריסטית הזאת”.

הרצוג חיזק את הלוחמים והתושבים בדרום ובצפון: “אני מבקש להתייחס מכאן – מבירת ישראל – למה שקורה בצפון, ולאירוע הקשה שהתרחש היום אחר הצהריים בחורפיש. אני שולח מכאן תפילה להחלמה ורפואה שלמה לפצועים מההתקפה הנפשעת. אני מחבק ומחזק את תושבי הצפון והדרום ואת החיילים והחיילות העומדים על משמר ארצנו ואומר להם: אנחנו איתכם. מדינה שלמה איתכם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות