יו”ר מועצת המנהלים במכללת רמת גן: “גם בעזה נהרגים אנשים”

מהומה בטקס חלוקת התארים האקדמיים במכללת רמת גן: יו"ר מועצת המנהלים אמר ש"גם בעזה נהרגים אנשים" • הסטודנטים פתחו בעוצמה להדחתו: "לא נסכים להמשיך ללמוד במכללה שנותנת לזה יד וקוראת לסטודנטים שלה רוצחים. זה או אנחנו או הוא"
חרדים 10
כ"ח אייר התשפ"ד / 05.06.2024 13:43

ד”ר חיים ויצמן, יו”ר מועצת המנהלים של מכללת רמת גן, עורר אמש (שלישי) מהומה בטקס חלוקת התארים כשאמר בנאומו: “גם בעזה נהרגים אנשים”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בעקבות הצהרותיו, משתתפי הטקס החלו לעזוב את המקום, וחלקם אף התפרצו וצעקו לעברו. הוא מצידו התנצל אם מישהו נפגע מדבריו, אך לא חזר בו.

הסטודנטים פתחו בעצומה בדרישה להדיח את ויצמן. “מרבית הסטודנטים במכללה מגוייסים מ-7 באוקטובר בשירות קבע או מילואים ונלחמים למען המדינה, חלקינו נפצענו, איבדנו חברים ובני משפחה. אנו הסטודנטים שמשלמים סכומי עתק עבור התואר לא נסכים להמשיך ללמוד במכללה שנותנת לזה יד וקוראת לסטודנטים שלה רוצחים. זה או אנחנו או הוא”, נכתב בעצומה.

מכללת רמת גן נמסר בתגובה: “בטקס חלוקת התארים נשא יו”ר מועצת המנהלים, ד”ר חיים ויצמן, אשר אינו חבר סגל אקדמי במכללה, נאום בעל גוון פוליטי אשר גרם לסערת רגשות מוצדקת. הנאום הפתיע את הנוכחים בטקס ואינו משקף את עמדת הנהלת המכללה. דבריו פגעו במשתתפי הטקס והנהלת המכללה מתנצלת על כך”.

 

יו”ר הקואליציה אופיר כץ אמר בתגובה: “ספרו לי עוד על ‘חופש ביטוי’. אנשים כאלו לא אמורים להיות באקדמיה הישראלית, בושה וחרפה. הצעת החוק שלי היא הכרחית, והיא תעבור. מי שפוגע בישראל ובחיילי צה”ל בחסות האקדמיה, יפוטר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות