נתניהו מאיים בקרית שמונה: אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון

ראש הממשלה נתניהו בסיור בקריית שמונה: "אתמול האדמה בערה פה ואני שמח שכיביתם אותה, אבל האדמה בערה גם בלבנון" • "מי שחושב שהוא יפגע בנו ואנחנו נשב בחיבוק ידיים טועה טעות גדולה"
אריה ריבקינד
כ"ח אייר התשפ"ד / 05.06.2024 11:42

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) במחנה ‘גיבור’ שבקרית שמונה –  לאחר שהושגה שליטה בשריפות שהשתוללו באזור כתוצאה מנפילות רקטות.

היום זה קורה: האם אתה תזכה ב-120,000 ש”ח בהגרלה המדוברת?

נתניהו קיבל סקירה ממפקד חטיבה 769 אל”ם אברהם מרציאנו וממפקד מכלול עורף פצ”ן, תא”ל (מיל׳) אלון פרידמן – על תמונת המצב המבצעית, האירועים האחרונים בגזרה, ניהול קרב ההגנה והפעולות הנעשות להגנה יישובי ותושבי הצפון.

בנוסף, הוצגו פעולות החטיבה ופיקוד הצפון כנגד תשתיות ומחבלי חיזבאללה בדרום לבנון.

לאחר מכן ביקר נתניהו בנקודת תצפית בעיר, שם נפגש עם צוותי כיבוי וכיתת הכוננות שפעלו בגזרה, וקיבל סקירה על השריפות בימים האחרונים, מאמצי הכיבוי הנרחבים ועל שיתוף הפעולה ההדוק של כוחות צה”ל וכב”ה לצורך כיבוי השריפות.

נתניהו אמר לאחר הביקור: “בתחילת המלחמה אמרנו שאנחנו נחזיר את הביטחון הן לדרום והן לצפון – וכך נעשה. היום אני בגבול בצפון עם הלוחמים והמפקדים הגיבורים שלנו, ואני גם נמצא כאן עם לוחמי האש. אתמול האדמה בערה פה ואני שמח שכיביתם אותה, אבל האדמה בערה גם בלבנון”.

נתניהו הוסיף: “מי שחושב שהוא יפגע בנו ואנחנו נשב בחיבוק ידיים טועה טעות גדולה. אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון. בדרך זו או בדרך אחרת אנחנו נחזיר את הביטחון לצפון”.

אל ראש הממשלה התלווה המזכיר הצבאי, אלוף רומן גופמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות