ליברמן: “איראן מתכננת לנו תוכנית השמדה, אנחנו בדרך לשואה”

יו"ר ישראל ביתנו בראיון לגלי צה"ל: "אנחנו בעיצומה של תוכנית השמדה איראנית. אחרי שתשיג פצצה שתעניק לה מטריה גרעינית ולא יאוחר משנתיים - ישראל תותקף מתוך מטרה להשמיד אותה. זה לא סודי, הם לא מסתירים את זה. אנחנו בדרך לשואה"

חרדים 10
כ"ח אייר התשפ"ד / 05.06.2024 10:27

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, התראיין הבוקר (שלישי) בתוכניתם של ספי עובדיה ויניר קוזין בגלי צה”ל – וטען כי מדינת ישראל “בדרך לשואה”.

היום זה קורה: האם אתה תזכה ב-120,000 ש”ח בהגרלה המדוברת?

ליברמן תקף את ראש הממשלה: “חוץ מלהפריח סיסמאות, נתניהו לא עשה כלום בנושא האיראני – המחדל שם יותר גדול מאשר ב-7 באוקטובר”.

לדבריו, “אנחנו בעיצומה של תוכנית השמדה איראנית. היא פורצת לגרעין צבאי, אחרי שתשיג פצצה שתעניק לה מטריה גרעינית ולא יאוחר משנתיים, ישראל תותקף מתוך מטרה להשמיד אותה מכמה חזיתות בעשרות אלפי טילים במקביל. הם מתכננים לנו שואה בשנתיים הקרובות”.

“שוקדים שם על תוכנית תקיפה כוללת על ישראל. זה לא סודי, הם לא מסתירים את זה. אנחנו בדרך לשואה”.

שלשום התראיין ליברמן ב-103FM והשמיע דברים דומים: “לפני הכל, במדינת ישראל חייבים להבין שאיראן מתכננת מתקפה כוללת תוך שנתיים, שהוא כל ציר הרשע על מדינת ישראל”.

עוד אמר: “מתקפה מתאומת ומסוכרנת מאיראן עצמה, מלבנון על ידי חיזבאללה, מרצועת עזה, חמאס, מסוריה על ידי מיליציות שיעיות מעיראק ומיליציות של חות’ים מתימן, וכמובן ינסו להדליק לנו גם את יו”ש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות