לוחם המילואים שתועד מחלק מים לעזתים ב’מסדרון’ – נהרג בתאונה

רס"ל (במיל') נריה משה כהן מגבעת שמואל נהרג בתאונה דרכים בחודש נובמבר האחרון הוא התראיין ב'פגוש את העתונות', שם סיפר על ההתמודדויות הקשות של חיילי צה"ל בעזה • יובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בהר הרצל
חרדים 10
כ"ח אייר התשפ"ד / 05.06.2024 01:45

לוחם המילואים רס”ל נריה משה כהן ז”ל, שהתראיין בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בקשת 12 בחודש נובמבר האחרון –  שם סיפר על ההתמודדויות הקשות של לוחמי צה”ל בעזה והעזרה ההומניטרית לילדים וקשישים, נהרג אתמול (שלישי) בתאונת דרכים בהיותו במילואים.

בראיון ב’פגוש את העיתונות’ סיפר כהן: “היו לנו שישיות מים שפרקנו יום לפני כן לעצמינו, לחיילי צה”ל. מצד אחד אתה אומר: מה, אני לא אביא להם מים? לאישה מבוגרת או לילד קטן? מצד שני יכול להיות שהאנשים שאומרים לנו ‘שוכרן’ על המים צעקו את אותו ‘שוכרן’ למחבלי חמאס על כך שטבחו בנו”.

נריה משה כהן  ז”ל, בן 26, תושב גבעת שמואל, התחנך בתנועת הנוער עזרא בעיר ולמד בישיבת ההסדר בקריית שמונה. הוא שירת כ-200 ימים במילואים, מאז תחילת המלחמה ונהרג בתאונת דרכים.

ב-25 בדצמבר הגיע נריה כהן לנחם את אמו של יותם חיים ז”ל שנהרג בשוגג מירי כוחות צה”ל כשניסה להימלט מהשבי. בעמוד הפייסבוק שלו העלה כהן פוסט על המפגש המרגש בינו לבין איריס חיים, בו גילה בין השאר כי הוא היה זה שפינה את גופתו של יותם מש’געיה בחזרה לישראל.

הפרשן עמית סגל כתב: “המום לשמוע על מותו היום בתאונה של נריה כהן, חייל המילואים שהתראיין אצלנו בחורף וסיפר על שירותו בעזה. נריה היה סטודנט לרפואה שבשירות המילואים שלו היה במסדרון ההומניטרי. הוא יצר קשר וסיפר על המפגשים עם העזתים. איזה בחור חמד. כואב הלב”.

איתי, חברו הקרוב מתקופת הצבא והישיבה מספר: “נריה, הבן אדם עם החיוך הכי גדול שאני מכיר. הבן אדם עם הלב הכי גדול שאני מכיר. לב כל כך גדול שרק רצה לעזור לאנשים. אם זה בתור רופא לעתיד שבדיוק היה באמצע הלימודים, אם זה בצבא שם הוא תיפקד בכוח הרפואי שטיפל בעזתים, ואם זה פשוט בעזרה לחברים, הוא פשוט תמיד היה שם. העולם איבד היום אדם שרק רצה להפוך אותו לטוב יותר, והוא תמיד עשה את זה בחיוך”.

הלווייתו תתקיים היום (רביעי), בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

ההלוויה תצא מבית המשפחה בשעה 14:00. אוטובוסים יעמוד לרשות המלווים בשעה 14:00 ברחוב הזיתים פינת זינגר יהודה, גבעת שמואל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות