“לא נסכים לשום כניעה לחמאס”: משפחות שכולות לחברי קבינט המלחמה

במכתב חריף ששלחו משפחות שכולות מ'פורום הגבורה' לקבינט המלחמה, הן דורשות פגישה דחופה עם חברי הקבינט - וקוראות לא להיכנע לחמאס • "לא נסכים שיקירנו יהיו מגש הכסף להחזרת שלטון טרור לעזה"
אריה ריבקינד
כ"ה אייר התשפ"ד / 02.06.2024 13:59

משפחות שכולות מ’פורום הגבורה’ – פורום נופלי מלחמת חרבות הברזל, פנו היום (ראשון) במכתב דחוף לחברי קבינט המלחמה – נתניהו, גנץ, גלנט ואייזנקוט – בו  הן דורשות פגישה דחופה עם חברי הקבינט.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

המשפחות קוראות להם שלא ללכת להסכם כניעה מול החמאס.

בנוסף מאיימות המשפחות השכולות, הנמצאות כבר חודש ב’מאהל הגבורה’ בסמוך למשרד ראש הממשלה – כי הן יחריפו את מאבקן.

במכתב כותבות המשפחות: “אנו חברי הנהלת פורום הגבורה – פונים אליכם, כנציגי מאות בני משפחות חללי מלחמת חרבות הברזל. יקירנו יצאו לקרב, ולא שבו. הם יצאו לקרב מתוך תחושת שליחות עמוקה, למען כל אזרחי ישראל, מתוך מטרה ברורה – ניצחון ישראל. מטרות המלחמה, שאנו בעיצומה, הוגדרו היטב, על ידי ראש הממשלה וחברי הקבינט – השמדת ארגון הטרור חמאס, החזרת כל החטופים ולוודא שלא יהיה כל איום על אזרחי ישראל מרצועת עזה, במילה אחת – ניצחון”.

עוד מוסיפות המשפחות: “בניצחון זה תומך רוב מוחץ של העם, ‘גוש הניצחון’ בכנסת מונה מעל 80% מחברי המפלגות הציוניות והלאומיות, זו אמירה ברורה וחדה מה רצון העם. לממשלה בישראל יש מנדט אחד בלבד – ניצחון.

לצערנו, על פי פרסומים שונים, אשר טרם הוכחשו בצורה ברורה על ידי ראש הממשלה או חברי הקבינט המדיני ביטחוני, ישראל הסכימה למתווה כניעה לחמאס. מתווה אשר לא ייתן שקט לילדי שדרות והדרום, מתווה אשר לא יחזיר את כל אחינו ואחיותינו החטופים, מתווה אשר משאיר ארגון טרור רצחני להלך איימים על כל אזרחי ישראל, מתווה אשר מסכן את ביטחון ישראל.

“אנו המשפחות השכולות, לא נסכים לשום כניעה לחמאס. מעל חודש אנו נמצאים בסמוך למשרד רה”מ באוהל הגבורה, לא נזוז משם עד שנדע בצורה ברורה שאנחנו מנצחים את המלחמה. לא נקבל שום כניעה לחמאס, לא נסכים שיקירנו יהיו מגש הכסף להחזרת שלטון טרור לעזה.

“לאור האמור, אנחנו דורשים פגישה דחופה עמך אדוני רה”מ, ואתכם חברי קבינט ניהול המלחמה, עוד היום, לפני ישיבת הקבינט על מנת לוודא באופן ברור שמות יקירנו לא יהיה לשווא.

“אין לכם מנדט להיכנע לחמאס, ואנחנו נעמוד על כך שישראל את המלחמה הזאת תנצח. ככל שנדרש, נחריף את צעדינו. עם ישראל דורש ניצחון, עם ישראל ינצח”.

מזה למעלה מחודש נמצאות המשפחות השכולות במאהל הגבורה בסמוך למשרד רה”מ בירושלים. המשפחות הכריזו כי יהיו במקום עד שיהיה ברור שישראל עומדת בכל יעדי המלחמה.

עד כה קיימו המשפחות שורת מחאות בקריאה לניצחון ולהשמדת חמאס. עד כה, אלפים רבים, בהם גם שרים, חברי כנסת ואישי ציבור, הגיעו למאהל ותמכו בדרישת המשפחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות