סוף עידן הקודניות ברכב? הושקה מערכת הנעה בזיהוי טביעת אצבע

חברת קוברה, הפועלת כבר שלושה עשורים בפיתוח ושיווק פתרונות איתור ומיגון לרכב, מציגה את הדור הבא של מערכות המיגון • מערכת הנעה אינטגרטיבית הכוללת זיהוי ביומטרי חכם בטביעת אצבע וניהול משתמשים
יוני גרין
כ"ה אייר התשפ"ד / 02.06.2024 12:23

חברת קוברה, הפועלת כבר שלושה עשורים בפיתוח ושיווק פתרונות איתור ומיגון לרכב, מציגה את הדור הבא של מערכות המיגון – ID Cobra Biometric. מדובר במערכת הנעה אינטגרטיבית, הכוללת זיהוי ביומטרי חכם בטביעת אצבע וניהול משתמשים, כך שרק משתמשים מזוהים ומורשים יוכלו להניע את הרכב.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

המערכת פותחה כמענה ישיר לעלייה בגניבות הרכב בישראל ומותאמת לכל רכב בדומה למערכות הפועלות ברכבי היוקרה דוגמת ג’נסיס, מרצדס ו-BMW.

היתרון המובהק של הטכנולוגיה על פני הקודנית הסטנדרטית הוא היכולת שלה לזהות את הנהג באופן מותאם אישית, בניגוד לקוד שלרוב אינו נשמר בסוד או קל מאד לניחוש.

המערכת הייחודית מתממשקת לכל מערכות האיתור המובילות בשוק דוגמת קוברה, פוינטר, או איתוראן ומונעת הנעה, או נסיעה כל עוד לא זוהה נהג מורשה בטביעת אצבע.

בשלב הראשון תושק המערכת בשני דגמים – בסיסי ומתקדם – ותגובה באפליקציה ייעודית לשליטה וניהול מרחוק:

• Cobra Biometric ID: מערכת המאפשרת פתיחה והנעה בטביעת אצבע בקרבת הרכב.

• Cobra Biometric Anywhere: מערכת המאפשרת פתיחה והנעה בטביעת אצבע מכל מקום בעולם.

 חווית משתמש מתקדמת

Cobra Biometric ID מציעה חווית משתמש מתקדמת המאפשרת ניהול משתמשים מרחוק, צפייה בהיסטוריית הרכב והפעלת גיבוי נוסף במקרה של נטרול האצבע.

הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת הגדרת עד 10 משתמשים בו זמנית (פיזית ברכב עצמו, או מרחוק) וניהול מלא באמצעות האפליקציה לרבות הגדרת משתמשים נוספים, הסרת משתמשים שאינם נחוצים יותר ובקרוב גם צפיה בהיסטוריית הרכב ואף מצב “מוסך”.

המערכת מתאימה לכל סוגי הרכבים, כולל אוטובוסים ומשאיות, וניתנת להתקנה תוך 20 דקות בלבד על ידי טכנאי מוסמך מבית קוברה.

מדובר בבשורה משמעותית לשוק הרכבים החדשים, אך גם לשוק ה-after market, ציי הרכב, שוק השכרת הרכב וחברות הליסינג.

בימים אלה, נמצאת המערכת בתהליך קבלת אישורים אל מול חברות הביטוח ונראה שהיא עתידה להשפיע ולהוזיל גם את עלויות הביטוח המקיף לרכב.

חברת קוברה: “החזון שלנו בפיתוח המערכת החדשה הוא להוביל את הזיהוי הביומטרי כסטנדרט עולמי, ולהגביר את רמת האבטחה וההצפנה של הרכב למקסימום האפשרי. אנו משקיעים רבות בפיתוחים טכנולוגיים לקהל לקוחותינו בארץ ובעולם כדי להנגיש מוצרים בעלי ערך מוסף המציעים חווית נהיגה נוחה ומוגנת יותר”.

קוברה היא חברה ותיקה מעולם הרכב הפועלת למעלה משלושה עשורים, ומובילה בתחום מערכות המיגון, מולטימדיה, נוחות ובטיחות לרכב. החברה מייצרת, מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של מוצרים בעלי חדשנות טכנולוגית המהווים את חוד החנית בתעשיית הרכב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות