מקרה נדיר מאוד: תן גרר פעוט בן שנה וחודשיים מתוך אוהל בחניון

האב השאיר פתח קטן באוהל כשיצא - ואז שמע את אשתו צועקת: "איפה הילד?" • האב רץ אחר התן שנבהל ונטש את התינוק • הוא פונה במצב בינוני לסורוקה, שם עדכנו בהמשך כי מצבו קל
חרדים 10
כ"ה אייר התשפ"ד / 02.06.2024 11:05

תן נשך בליל שבת תינוק בן שנה וחודשיים באוהל בחניון לילה  בנחל גוונים שבמכתש רמון.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

לפי רשות הטבע והגנים, האב סיפר שכשיצא בלילה מהאוהל הוא השאיר פתח קטן, וחזר לאחר ששמע את אשתו צועקת: “איפה הילד? איפה הילד? התן לקח משהו…”

האישה סיפרה: “הוא דפק ספרינט, התחיל לרוץ אחריו, בטירוף, ולצעוק ‘הצילו הצילו’. עד שהתן פשוט שחרר את ה.. כנראה נבהל, הבין שהוא באיזה מרדף או משהו”.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה פינו את הפעוט לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב בינוני, עם סימני נשיכה בפנים. בהמשך דיווח בית החולים כי התינוק במצב קל.

מבית החולים סורוקה נמסר כי הפעוט מאושפז במלר”ד ילדים בבית החולים. “עם הגעתו הוא עבר הערכה רפואית ובדיקות הדמיה, ובהמשך קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, כולל חיסונים. הודעה נמסרה למשרד הבריאות, וכעת התינוק מאושפז במצב קל”.

פאראמדיק מד”א דוראל ארזואן סיפר: “הגענו לחניון במכתש רמון, ראינו סמוך לאוהלים שבהם ישנים מטיילים, גבר בשנות השלושים מחזיק תינוק כבן שנה עם סמני נשיכה בצוואר ובפנים וסימני אחיזת לסת של בעל חיים.

“התינוק סבל מפציעות חודרות עמוקות, וחבלות, הוא היה בהכרה מלאה וכאוב, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם לכאב, וניטור מדדים חיוניים תוך פינוי דחוף לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב. סיפרו לנו שככל הנראה תן משך את התינוק מהאוהל וגרר אותו, אנשים שהבחינו רדפו אחרי התן ושחרר אותו. אני במקצועי לוכד נחשים במשך שנים ומכיר בעלי חיים, מעולם לא נתקלתי באירוע הזוי שכזה שלשמחתנו הסתיים בנס גדול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות