“המנהיג הראשון בפעם הרביעית”: נתניהו ינאם בפני שני בתי הקונגרס

ראש הממשלה קיבל מכתב הזמנה שנחתם על ידי ארבעת ראשי הקונגרס - אך מועד הנאום עדיין לא נקבע • נתניהו: "נרגש מהזכות לייצג את ישראל בפני שני בתי הקונגרס ולהציג את האמת על המלחמה הצודקת שלנו"
אריה ריבקינד
כ"ה אייר התשפ"ד / 01.06.2024 21:33

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל הזמנה רשמית לנאום בקונגרס – בשמונה השבועות הקרובים, או לאחר פגרת אוגוסט.

עקפו אותך בתור? לפני שמתעצבן, תבדוק אם גם אתה זכאי לזה

ההזמנה הרשמית הועברה לנתניהו אחרי שחתמו עליה ארבעת ראשי הקונגרס – יו”ר בית הנבחרים, הרפובליקני מייק ג’ונסון, מנהיג הרוב בסנאט, הדמוקרטי צ’אק שומר, מנהיג המיעוט בסנאט, הרפובליקני מיץ’ מקונל, ומנהיג המיעוט בבית הנבחרים, הדמוקרטי האקים ג’פריז.

המועד, כאמור, עדיין לא נקבע – אם יטוס לראשונה מאז 7 באוקטובר – צפוי לעשות זאת במטוס ראש הממשלה ‘כנף ציון’ – שכבר עבר כשירות מבצעית ומוכן לטיסה.

במכתב שהועבר לנתניהו נאמר:  “אנו מצטרפים למדינת ישראל במאבקכם בטרור, במיוחד כשחמאס ממשיך להחזיק אזרחים אמריקנים וישראלים בשבי ומנהיגיו מסכנים את היציבות האזורית.

“מסיבה זו, בשם ההנהגה הדו-מפלגתית של בית הנבחרים והסנאט, אנו רוצים להזמין אותך לנאום בפגישה משותפת של הקונגרס”.

לשכת ראש הממשלה הגיבה על ההזמנה שקיבל נתניהו. “בסוף השבוע קיבל ראש הממשלה נתניהו הזמנה לנאום בפני שני בתי הקונגרס. ראש הממשלה יהיה מנהיג המדינה הראשון בעולם שינאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס”.

ראש הממשלה אמר: “אני נרגש מהזכות לייצג את ישראל בפני שני בתי הקונגרס ולהציג את האמת על המלחמה הצודקת שלנו נגד מבקשי נפשנו בפני נציגי העם האמריקאי והעולם כולו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות