אדר התגייס למילואים ונפל בצפון הרצועה, יהונתן נפל בדרום עזה

רס"ל (מיל׳) אדר גבריאל הי"ד, בן 24 מקיסריה, לוחם מילואים מחטיבת ביסל"ח, נפל בקרב בצפון רצועת עזה בקרב עם מחבלי חמאס • סמל יהונתן אליאס הי"ד, בן 20 מירושלים, לוחם בגבעתי נפל בקרב בדרום הרצועה • 289 חללי צה"ל נפלו במלחמה מאז תחילת התימרון הקרקעי בעזה
חיים טוויל
כ"ג אייר התשפ"ד / 31.05.2024 09:57

שני חללי צה”ל נפלו בקרבות ברצועת עזה: רס”ל במיל’ אדר גבריאל הי”ד, בן 24 מקיסריה, לוחם בגדוד סיור 6828, חטיבת ביסל”ח (828), נפל בקרב בצפון רצועת עזה – פחות מיממה לאחר שחזר מחופשה קצרה בביתו.

סמל יהונתן אליאס הי”ד, בן 20 מירושלים, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

באירוע בו נפל אליאס הי”ד, נפצע באורח קשה קצין לוחם מסיירת גבעתי.

גבריאל  הי”ד יובא למנוחות היום בשעה 13:00 בבית העלמין בקיסריה.

גבריאל הותיר אחריו הורים ושלוש אחיות, רב סרן (במיל’) מצדה, צוף וליבי וכן בת זוג עימה היה בזוגיות ארוכת שנים.

חבר ילדות של אדר גבריאל, נחשון אלנקווה, סיפר: “רק אתמול ראיתי אותו כשנתנו לו חופשה של 24 שעות לפני עוד כניסה לעזה. הוא היה ילד מדהים. הוא התעקש על השירות הקרבי למרות החרדות של ההורים, במיוחד מאז אירועי השבעה באוקטובר. הוא היה במילואים מאז עם הפסקה של חודש באמצע לרענון”.

הוא הוסיף: “לפני חודש הוא שוב גויס. ההורים כל הזמן ביקשו ממנו לא להיכנס לעזה כי הם מאוד חששו. אבל הוא התעקש. הוא אמר: ‘החברים שלי מהסדיר שם – אז אני שם’. אתמול בערב ישבתי עם אבא שלו כשהבנות התקשרו, ואמרו לו שיגיע דחוף הביתה. הוא הבין שמשהו רע קרה”.

אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, ספד לאדר גבריאל הי”ד. “המועצה מרכינה את ראשה ואבלה על אובדן אחד מטובי בניה, אדר גבריאל, שגדל בחוף הכרמל והתחנך בבית הספר המשותף שלנו. אנחנו אבלים ומחבקים את המשפחה ומייחלים שלא ידעו עוד צער”.

מאז תחילת התמרון הקרקעי של כוחותינו ברצועה, נפלו 289 חללים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות