מרגש: ברית לבנו של הלוחם הרב נערן אשחר ז”ל ב’מאהל הגבורה’

ב'מאהל הגבורה' של המשפחות השכולות בירושלים התקיימה, בהשתתפות כאלף איש, ברית המילה לבנו של הרב נערן אשחר ז"ל, שנפל בצפון הארץ ב'חרבות הברזל' • אלמנתו של הרב נערן ז"ל, בחרה את שם התינוק הנולד - ואביו ברך את הברכות ונתן לו את שמו: שחר שמעון אשחר
חיים טוויל
כ"ב אייר התשפ"ד / 30.05.2024 12:11

ששה חודשים לאחר נפילתו של הרב נערן אשחר ז”ל, התקיימה היום (חמישי) ברית לבנו השלישי – שנולד בשבוע שעבר.

זוהי ההגרלה המדוברת ביותר במגזר החרדי: כנסו כעת ותוכלו לזכות

הברית נערכה ב’מאהל הגבורה’ בירושלים בהשתתפות המשפחה הקרובה וכאלף אנשים שבאו לחזק. צוף אשחר, אלמנתו של הרב נערן ז”ל, בחרה את שם התינוק הנולד – ואביו ברך את הברכות ונתן לו את שמו: שחר שמעון אשחר.

הרב אשחר ז”ל נפל בחודש נובמבר בגבול הצפון, כאשר הטנק שבו היה מצוות התהפך. כתוצאה מההתהפכות נפצע הרב אשחר באורח אנוש ומספר ימים לאחר מכן הוא נפטר מפצעיו בבית החולים, כשהוא מותיר אחריו אישה בהריון ושני ילדים.

הרב אשחר ז”ל היה פטור ממילואים בעקבות תרומת כליה שתרם מספר חודשים קודם למלחמה. עם זאת, הוא התעקש להמשיך לשרת ולקחת חלק במלחמה.

גם אחרי מותו הושתלו אביריו והצילו חיים נוספים.

הברית התקיימה ב’מאהל הגבורה’ בירושלים, אותו הקימו משפחות שכולות לפני למעלה מארבעה שבועות, סמוך למשרד ראש הממשלה. את המאהל הקימו משפחות לחיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל ושייכות ל’פורום הגבורה’, בו חברה גם משפחתו של הרב נערן.

במשפחה החליטו לאור מאבקן של המשפחות השכולות לקיים את הברית דווקא במקום הזה ולקחת חלק בדרישת הפורום ובקריאה לממשלה להמשיך את המלחמה עד לניצחון.

עד כה אלפים רבים הגיעו למאהל הגבורה, שממוקם בכיכר אגרנט הסמוכה לסינמה סיטי, על מנת לחזק את המשפחות.

בין האלפים הרבים שהגיעו היו שרים, חברי כנסת ואישי ציבור רבים שהצטרפו לקריאת הפורום. כחלק מפעילות המאהל מתקיימים במקום שיחות של המשפחות השכולות בהן הם מספרים על יקיריהן שנפלו במלחמה, לצד פעולות מחאה יזומות שמוציא הפורום במטרה להגביר את הלחץ על הממשלה לממש את ההחלטות שקיבל הקבינט עוד בתחילת המלחמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות