סמ”ר ידידיה אזוגי הי”ד, בן 22 מרבבה, נפל בקרבות בעזה

סמ"ר ידידיה אזוגי הי"ד, בן 22, סמל מחלקה בגדוד 101 של הצנחנים, בן הישוב רבבה שבשומרון, נפל בקרבות בעזה • יוסי דגן: "חיוך רחב ולב גדול, מוביל ומנהיג, תפארת הנוער של השומרון, גיבור שנפל למען העם והארץ" • יו"ר הישוב רבבה: "הלב נשבר, האור של הישוב הלך מאיתנו"
חיים טוויל
כ"ב אייר התשפ"ד / 30.05.2024 01:13

סמ”ר ידידיה אזוגי הי”ד, בן 22, סמל מחלקה בגדוד 101 של הצנחנים, בן הישוב רבבה שבשומרון, נפל היום (רביעי) בקרבות בעזה.

אזוגי הותיר אחריו הורים: דליה ואליהו וחמישה אחים ואחיות. היה מעורב בנוער ובעשייה בישוב.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: “עלם חמודות, בן השומרון, גדל וצמח בישוב רבבה. היה אהוב על כל סובביו, עם חיוך רחב ולב גדול, מוביל ומנהיג בישוב בקרב חבריו.

“הלב נשבר לראות את המשפחה, את הישוב. אנחנו ננצור את זכרו, נלך בדרכו, דרך של גיבורים שנפלו על הגנת העם והמולדת. יהי זכרו ברוך”.

הרב אוריאל גנזל, רב הישוב רבבה, ספד: “ידידיה, גיבור. איש עקרונות. ילד אהוב. תמיד עם חיוך גדול על הפנים, ואמונה ענקית. היית מסור למשפחה ולחברים בלי גבול. וכך גם נפלת בגבורה למען הכלל. הלב כואב, ועיני מלאות דמעות. זכרך הקדוש ילווה אותנו בדרך לגאולה”.

יו”ר הישוב רבבה שי אהרוני: “הלב נשבר, האור של הישוב הלך מאיתנו. הוא היה ילד צנוע ושקט, כל הזמן מחייך, מוקף חברים, הכרתי אותו כשהייתי רכז הנוער של הישוב, נער חרוץ ורוצה לעזור לכולם. ילד של בית. אנחנו נתגעגע אליו, למעורבות שלו, לנתינה, לרוח הציונית שלו. הישוב רבבה כולו באבל כבד. מכה קשה לישוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות