פיגוע דריסה ליד שכם: שני פצועים באורח אנוש, המחבל הסגיר עצמו

שני ישראלים נפצעו הערב באורח אנוש מדריסת מחבל, סמוך ליישוב איתמר • המחבל הגיע מתוך שכם ונמלט בתום הפיגוע בחזרה לתחומי העיר • כוחות גדולים של צה"ל פתחו במרדף, עד שהמחבל הסגיר את עצמו לידי כוחות הרשות• ראש מועצת שומרון: "דורש שוב לסגור את המחסומים הבטחוניים"
קובי פינדרוס
כ"ב אייר התשפ"ד / 29.05.2024 22:25

פיגוע קשה באזור שכם: שני ישראלים נפצעו הערב (רביעי) באורח אנוש  בפיגוע דריסה ליד שכם, על כביש 5077, סמוך ליישוב איתמר.

המחבל הדורס, שהגיע מתוך שכם נמלט מיד לאחר הפיגוע בחזרה לתחומי העיר. כוחות גדולים של צה”ל שהוזעקו לזירה פתחו במרדף בניסיון לאתר אותו. בניסיונות האיתור השתתפו כוחות אוויריים, כוחות איסוף ויחידות מיוחדות.

בתום מרדף לא ארוך הסגיר המחבל את עצמו למנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר בעקבות הפיגוע: “אני מחזק בשם ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל את ידי צה”ל ואת ידי החיילים הגיבורים. אני קורא ודורש שוב לסגור את המחסומים הבטחוניים כגון מחסום המעבר הבטחוני שלידו התרחש הפיגוע הקשה הזה.

“לא ייתכן שייצא מפגע ויוכל לחזור באין מפריע לתוך ‘הרשות הפלסטינית’. אני שב וקורא לממשלה להמשיך במלוא הכח, לבצע פעולות התקפיות בתוך הכפרים לאיתור המחבלים ולאיסוף הנשק. לא יכול להיות ששגרת החיים של האויב תבוא על חשבון חיי או בריאות חיילינו.

“אני מאחל בריאות מלאה ומהירה לפצועים וקורא לסגור עכשיו את כל המחסומים הבטחוניים כתגובה לפיגוע הקשה הזה”.

ראש המועצה האזורית בנימין ויו”ר מועצת יש”ע, ישראל גנץ, הוסיף: “הערב אנו רואים שוב כיצד האוייב כאן ביהודה ובשומרון מחפש את השמדתנו בכל מקום – בשומרון ובבת חפר. התשובה צריכה להיות במעשים – הממשלה וצה”ל חייבים לפעול בשטח מהיסוד מול האוייב ומול האוכלוסיה שתומכת בו”.

איתיאל ואיילה לוי חובשי איחוד הצלה מסרו: “נמסר לנו בזירה כי מדובר בשני הולכי רגל שנדרסו ובעקבות כך הם נפצעו אנוש וקשה. הענקנו סיוע בזירה לאחד הפצועים שמצבו בשלב זה מוגדר אנוש. פצוע נוסף פונה מהמקום ונמסר לנו כי הוא פונה במצב קשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות