מצבו קשה: וו לישה של מיקסר ננעץ בראשו של ילד בן 3 במודיעין עילית

ראשו של הילד נלכד בקערת מיקסר תוך כדי פעולת מערבל המזון • איש הצלה: "כשנכנסו לבית ראינו את הילד כשוו הלישה של המיקסר נעוץ בפניו. כשכיבוי אש פירקו את המכשיר - פינינו את הילד לבית החולים כשהוו נעוץ בפניו"
חיים טוויל
כ"א אייר התשפ"ד / 29.05.2024 19:55

ילד כבן שלוש נפצע הערב (רביעי)  באורח קשה כאשר ראשו נלכד בקערת מערבל מזון, בביתו שבעיר החרדית מודיעין עילית.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, לאחר חילוץ של לוחמי האש – שלאחריו הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, במצב קשה

לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין הוזעקו אל בית המשפחה ופעלו לחילוץ ראשו של הילד שראשו נלכד בקערת המיקסר. לוחם אש המשמש כחובש מבצעי חילץ את הילד והעניק לו טיפול רפואי ראשוני.

רשף עוזר עוז באבא, סגן מפקד המשמרת, סיפר: “התקבל דיווח על ילד שראשו נלכד בקערת מיקסר תוך כדי פעולת המיקסר. עם ההגעה למקום, התחלנו ישר בפעולות לחילוץ הראש בצורה מדויקת על מנת לשמר את מצבו של הילד, תוך כדי שלוחם אש המשמש גם כחובש מבצעי מבצע ייצוב מצב לילד, ומעניק לו טיפול רפואי ראשוני.

“עם סיום פעולות החילוץ פונה הילד במצב קשה ולא יציב לבית החולים.”

חובש מד”א שמואל מונק והפאראמדיקים של מד”א עמית שמש וארן קיינר סיפרו:

“כשנכנסו לבית ראינו את הילד כשוו הלישה של המיקסר נעוץ בפניו. התחלנו בבדיקות רפואיות כשבמקביל צוות של כיבוי אש פירקו את המכשיר. המשכנו בהענקת טיפול רפואי ופינינו את הילד לבית החולים כשמצבו יציב והוו נעוץ בפניו.”

חיים יעקב גרומן, חובש איחוד הצלה: “בני משפחתו סיפרו כי ראשו של הילד נלכד בקערת המיקסר במהלך הכנת בצק וה-וו הלישה של המיקסר ננעץ בפניו. צוותי כיבוי פעלו במקום לחילוץ הוו מראשו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב קשה ויציב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות