“איזה רב התיר לשלוח יד לכיס שלנו כדי לממן את הג’ובים והקומבינות?”

ראש העיר חנוך זייברט מכנס את מועצת העיר בני ברק בכדי לעלות שוב את מחירי הארנונה • יעקב וידר הגיש הצעה נגדית: לא להטיל מיסים, לקצץ בהוצאות • “רבים מהתושבים מתקשים לקנות עוף לשבת ומתלבטים בין לחם לחלב? אין לעסקנים אפילו טיפת חמלה?? טיפת בושה??"
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשפ"ד / 29.05.2024 18:12

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק תוקף היום (רביעי) בחריפות את ראש העיר חנוך זייברט, לאחר שזה ביקש לכנס בבהילות ביום ראשון הקרוב  את מועצת העיר בכדי לאשר מיסוי נוסף על תושבי בני ברק – העלאה נוספת של מחירי הארנונה, שכבר היום היא מהגבוהים ביותר במדינת ישראל.

וידר שיגר, בתגובה,  הצעה נגדית – שראש העיר מחוייב להעלותה להצבעה במועצת העיר. בהצעה דורש וידר להקפיא לשנה את מחירי הארנונה ולא להטיל מיסים חדשים על תושבי העיר. כמו כן הוא מבקש כי מנכ”ל העירייה יגיש למועצת העיר תוך 30 ימים תוכנית התייעלות עירונית מקיפה במטרה להוזיל את מחירי הארנונה.

וידר אמר: “איזה רב התיר לעסקני עיריית בני ברק לשלוח שוב יד לכיסי התושבים כדי לממן את הסכמי הג’ובים והקומבינות שלהם, בפרט בתקופת מלחמה ומצב כלכלי קשה, כשרבים מהתושבים מתקשים לקנות עוף לשבת ומתלבטים בין לחם לחלב?”

בדברי ההסבר להצעתו תוקף וידר בחריפות את התנהלות עסקני עיריית בני ברק – וכתב על הצעת ראש העיר: “ההצעה הזו היא שיא חדש של רשעות ואטימות.  לדרוש עוד ועוד כסף רק בכדי לממן את הסכמי הג’ובים והקומבינות שהעסקנים חתמו ביניהם. אין לעסקנים אפילו טיפת חמלה?? טיפת בושה??”

יצוין, כי לאחרונה משרד הפנים אישר לרשויות המקומיות להעלות את מחירי הארנונה, אולם לא חייב אותן, ורבות מהעיריות בחרו שלא להעלות את מחירי הארנונה לאור המצב.

אך בעיריית בני ברק התקבלה החלטה להעלות את מחירי הארנונה, למרות זעם התושבים ובעלי העסקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות