שר התקשורת ערך סיור עבודה מיוחד בקרית יערים עם ראש המועצה רביץ

הביקור נערך לבקשת ראש המועצה יצחק רביץ, כחלק ממהפכה השירות לתושב • נועד לעמוד על צרכי היישוב בתשתיות הקליטה והדואר •  לאחר הביקור הבטיח השר לראש המועצה: ״נשפר את הקליטה הסלולרית ונרחיב את שירותי הדואר" • רביץ: "מודה לשר, נמשיך לשפר את השירות לתושב בכל התחומים"
חרדים 10
כ"א אייר התשפ"ד / 29.05.2024 16:43

לבקשת ראש המועצה יצחק רביץ, הגיע שר התקשורת, ד”ר שלמה קרעי, לביקור עבודה מיוחד בקריית יערים –  שם נפגש עם ראש המועצה ובכירי המועצה.

במהלך ישיבת העבודה והסיור המשותף עם ראש המועצה דנו המשתתפים במספר פרויקטים מתוכננים שנועדו להעניק לתושבים חווית תקשורת מתקדמת ויעילה יותר. זאת כחלק ממהפכה השירות לתושב אותה מוביל ראש המועצה בתחומים שונים ומגוונים.

במהלך הפגישה, הוצגה תוכנית לשיפור הקליטה הסלולרית במועצה.

ראש המועצה הדגיש לשר את חשיבות ההשקעה בתשתיות מתקדמות, אשר תתרום לצמיחה כלכלית ולשיפור איכות החיים של התושבים. בנוסף, עלה נושא הרחבת שירותי הדואר בקריית יערים. שר התקשורת ציין כי הפרטת הדואר צפוייה להשפיע לטובה על איכות השירות ביישוב והנחה את גורמי המקצוע במשרדו לבחון אפשרות לפתרון להרחבת שירותי הדואר.

לאחר הפגישה כובד השר בנטיעת עץ ביישוב יחד עם ראש המועצה. בסיום הסיור סוכם כי צוות מיוחד של משרד התקשורת ומועצת קרית יערים יכין תכנית מקיפה לפתרון בעיות הקליטה ביישוב, וכן לשיפור שירותי הדואר.

הצוות יחל את עבודתו בימים הקרובים, ובתוך זמן קצר יגיש את המסקנות לגורמי המקצוע.

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי: ״שמחתי לפגוש את חברי ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ והתרשמתי מהעשייה העירונית הענפה. שנת 2024 במשרד התקשורת היא שנת הסלולר, בה יוקמו אנטנות סלולריות חדשות ואיכות הקליטה תשתפר משמעותית. נפעל יחדיו עם אנשי המקצוע במועצה לשיפור הקליטה ברחבי העיר.״

השר הוסיף: “עלינו לתמוך בהרחבת היישוב שזכה במקום הראשון בפרס העיר היפה לשנת 2021. ואני מתכוון לדחוף ולפעול לכך.

ראש המועצה יצחק רביץ הודה לשר על ביקורו החשוב ומאמציו לשיפור השירותים ביישוב: “אין לי ספק שתושבי קרית יערים יהנו מפירות הסיור החשוב. השר גילה הבנה מעמיקה בצרכי היישוב והציע מגוון רחב של פתרונות. יחד נפעל ליישום הפתרונות הלכה למעשה. כבוד לקרית יערים שהשר קרעי נטע עץ ביישוב כסמל לצמיחה האדירה של היישוב הפורח בשערי ירושלים הבירה”.

רביץ הוסיף: “ביקורו של השר והתכנית שתצא לפועל בס”ד היא חלק מפעילות מהפכנית שאנו מחוללים ביישוב למען שינוי השירות לתושב. אפשר לראות זאת בתחומים רבים ומגוונים, וכעת הגענו גם לתחום התקשורת והדואר. בהמשך הדרך נגיע בעז”ה לכל התחומים לטובת כלל תושבי קרית יערים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות