חבר הפרלמנט השוודי התפרק בבכי ונפל על ברכי האב השכול • צפו

חבר הפרלמנט השוודי אלכסנדר כריסטיאנסון ביקר במאהל הגבורה של המשפחות השכולות, חיזק אותן והביע תמיכתו בישראל • הגיע כחלק ממשלחת של חברי פרלמנט זרים ואמר: "בניגוד למה ששומעים במדיה, הרבה אנשים תומכים בישראל".
יוני גרין
כ"א אייר התשפ"ד / 29.05.2024 15:58

משלחת של חברי פרלמנט מהעולם ביקרה הבוקר (רביעי)  במאהל הגבורה של המשפחות השכולות בירושלים. בין חברי המשלחת, אותה יזם ח”כ אוהד טל מהציונות הדתית, היו חבר הפרלמנט השוודי אלכסנדר כריסטיאנסון, הפוליטיקאי האמריקני סטיב ברגר ועוד.

חברי המשלחת נפגשו עם פרידה מרציאנו, אמו של סמ”ר אליהו מרציאנו הי”ד, ועם הרב אחיה אליהו, אביו של סמל אריאל אליהו הי”ד, שסיפרו על בניהם ועל הקורבן שהקריבו במלחמה.

במהלך המפגש התפרק כריסטיאנסון בבכי ונפל על ברכי האב השכול.

הרב אחיה אליהו אמר לחברי המשלחת: “אולי אנשים שוכחים את הקורבן שילידנו הקריבו, אז לראות אתכם פה משמעותי עבורנו מאוד וגורם לנו להרגיש שכולנו מאוחדים יחד נגד הרוע. כולנו חולמים ומאמינים שהימים הטובים עוד יבואו, ועלינו להילחם כדי להביא אותם. תודה רבה לכם”.

חבר הפרלמנט השוודי כריסטיאנסון חיזק את המשפחות השכולות והביע תמיכה נחרצת בישראל: “הגעתי לכאן כדי לתמוך בישראל ולהגיד לתושביה כי אנשים רבים בכל העולם תומכים בישראל ונותנים את ליבם עבורה. לישראל יש את הזכות להגן על עצמה, זה חשוב”.

כריסטיאנסון פנה לציבור הישראלי: “בניגוד לכל מה ששומעים במדיה ובאליטה, חשוב שתדעו שהרבה אנשים תומכים בישראל ועומדים לצד ישראל”.

ח”כ אוהד טל אמר: “באנו לאוהל פורום הגבורה עם נציגים מארה”ב ומשוודיה שבאו להביע את אהבתם לישראל, את תמיכתם בישראל ואת רצונם שישראל תנצח את המלחמה, עד הסוף”.

מאהל הגבורה הוקם לפני כחודש על ידי משפחות שכולות שבניהן נפלו במלחמת ‘חרבות ברזל’, במטרה לחזק את מנהיגי ישראל ולדרוש ניצחון במלחמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות