‘שטולכרם תיראה כמו שעזה נראית היום”: סמוטריץ’ על הירי לבת חפר

יו"ר הציונות הדתית לאחר הירי של מחבלים מטולכרם לעבר בת חפר: "אסור לאפשר להם לעשות בשרון את מה שעשו בשבעה לאוקטובר בעוטף" • "שוב קבלנו תזכורת הבוקר שמי שיסכים להקמת מדינה פלסטינית בלב הארץ יביא לסכנה קיומית"
חרדים 10
כ"א אייר התשפ"ד / 29.05.2024 13:11

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, הגיב בחריפות על הירי הבוקר (רביעי) של מחבלי חמאס מטולכרם לעבר היישוב בת חפר.

“מול המחבלים ביו”ש צריך להילחם כמו בעזה”, אמר סמוטריץ’. “אסור לאפשר להם לעשות בשרון את מה שעשו בשבעה לאוקטובר בעוטף. את הטרור צריך לגדוע בכל מקום, גם אם זה אומר שטולכרם תיראה כמו שעזה נראית היום”.

סמוטריץ’ הוסיף, כי שוחח עם ראש מועצת עמק חפר גלית שאול – “וקבענו להיפגש בימים הקרובים יחד עם פורום קו התפר כדי לתת מענה לצרכים המיידים כתוצאה מהחמרת האיום על התושבים”.

הוא הדגיש: “שוב קבלנו תזכורת הבוקר שמי שיסכים להקמת מדינה פלסטינית בלב הארץ יביא לסכנה קיומית למדינת ישראל”.

הבוקר פרסם חמאס תיעוד של  שלושה מחבלים יורים ירי מאסיבי לעבר בתי היישוב בת חפר.  ניסיון הפיגוע הסתיים ללא נפגעים.

המחבלים הגיעו עם רכב לגבעה מול היישוב כשהם עם סרטים ירוקים על ראשיהם, כמו מחבלי הנוח’בה שהשתתפו בטבח בשבעה באוקטובר.

בני ציפרוט, רבש”ץ הישוב: “כאשר צעקנו שהכתובת על הקיר כולם התעלמו מאיתנו. כעת גם תושבי בת חפר החלו לסבול מטרור ישיר נגדם. כל עוד לא יסדירו את מעמד הרבש”צים וכל אנשי הכוחות הבטחון, נמשיך לראות מיליוני אזרחי ישראל חיים תחת משטר טרור. הגיע הזמן שהשר גלנט יתעורר בטרם אנשים ימותו לחינם.

“בתור איש צבא לשעבר אין לנו ספק כי גלנט יכול לעבוד במקומנו בשמירה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ולקבל על כך 6000 שקלים. היום בו אזרחי ישראל ימותו מירי ‘תמים’ קרוב מתמיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות