אות חיים: הג’יהאד האסלאמי פרסם סרטון של החטוף אלכס טרופנוב

בסרטון אומר טרופנוב: "בימים הקרובים תשמעו ממני את מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה" • אלכס נחטף מבית הוריו בקיבוץ ניר עוז, יחד עם אימו ילנה, סבתו אירנה טאטי ובת זוגו ספיר כהן • אביו ויטלי הי"ד נרצח בטבח • האמא, הסבתא ובת זוגו שוחררו בסוף חודש נובמבר בשתי פעימות
חיים טוויל
כ' אייר התשפ"ד / 28.05.2024 18:03

הג’יהאד האסלאמי פרסם היום (שלישי) סרטון טרור פסיכולוגי של החטוף אלכסנדר (סשה) טרופנוב בן ה-28, שנחטף מבית הוריו בניר עוז בשבעה באוקטובר.

בסרטון הקצר אומר סשה: “אזרחי ישראל, בימים הקרובים תשמעו ממני את מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה”.

אתר חרדים 10 לא מפרסם את הסרטון.

טרופנוב נחטף לרצועת עזה יחד עם זוגתו ספיר כהן, אימו ילנה  בת ה-50 וסבתו אירנה טאטי ה-73. אביו ויטלי הי”ד נרצח בטבח האכזרי.

אימו וסבתו של אלכס שוחררו ב-29.11.23, אחרי 54 ימים בשבי, כמחווה של חמאס לפוטין, לשחרור חטופים ישראלים בעלי אזרחות רוסית. בת זוגו ספיר שוחררה יום למחרת, ב-30.11.23, במסגרת העסקה לשחרור חטופים.

סשה, שעבד בשנה האחרונה באמזון, כמהנדס בחטיבת הענן – נותר בשבי ברצועה.

אימו של סשה, ילנה, הופיעה בתיעוד שפרסם חמאס בזמן שהייתה בשבי יחד עם רימון קירשט מנירים ודניאל אלוני שנחטפה מניר עוז, יחד עם בתה אמיליה.

אימו ילנה סיפרה בעבר לחדשות 12 על התנאים הקשים שחוותה ברצועה – ועל הציפייה לפגוש את בנה שנחטף. “הייתה תקופה שלא היו מים, היינו 15 אנשים דחוסים בחלל קטן, היה מאוד קשה לנשום. אני מאוד דואגת לאנשים שנשארו שם, אני מאוד דואגת לשלומם.

“לפעמים זה מאוד קשה, ויש ימים יותר קשים. החברים של סשה ואנשים שאני פוגשת ברחוב – מחבקים ומחזקים אותי. זה מה שנותן לי כוחות להמשיך ולהילחם עד שהבן שלי יחזור. הוא הבן היחיד שלי, אני חייבת את זה גם בשביל בעלי”.

משפחת טרופנוב הם משפחה של ציונים שעלו ארצה מברית המועצות לפני 25 שנה והתיישבו בקיבוץ. בשמחת תורה  סשה ביקר אצל ההורים עם בת זוגו ספיר וכולם נחטפו יחד לעזה.

כשהמחבלים הוציאו את ספיר אל מחוץ לממ”ד היא ראתה את סשה. תפסו אותו מחבלים חמושים והפנים שלו דיממו. “הוא מסתכל אליי וצועק ‘לא, לא’ – זאת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות