אלמוג כהן חשף: השיחה עם גלנט ביום הטבח, ומי חילץ תחת אש

ח"כ אלמוג כהן שוחח בפודקאסט 'על המשמעות' עם עו"ד תמיר דורטל על הכל • פרשת הריגול בצה"ל, אירועי ה-7 באוקטובר, סיפור רצח קרובות משפחתו בציר כיסופים, והאכיפה הבררנית של המשטרה • וגם: איזה ארגון לא הסכים להיכנס לאופקים באותו בוקר ולטפל בפצועים - ומי כן נכנס
חרדים 10
כ' אייר התשפ"ד / 28.05.2024 00:03

ח”כ אלמוג כהן מ’עוצמה יהודית’ חשף בפודקאסט ‘על המשמעות’ עם תמיר דורטל את  השיחה שקיים עם שר הביטחון יואב גלנט במהלך הקרבות באופקים ביום שמחת תורה.

משה ביטון ‘שיחק’ אותה. רוצה גם מסלול להצלחה? • כך מצטרפים

“במהלך הלחימה ברחוב הגורן אצלנו באופקים, כאשר הבנו שיש מולנו חוליה יחסית מאוד גדולה של מחבלי נוחבה, כ-18 במספר, תפסתי מחסה מתחת לאחד הרכבים והתקשרתי לשר הביטחון יואב גלנט, תוך כדי יש יריות וחברי נפצע שם…”, מספר כהן.

“שאלתי את גלנט: ‘איפה הצבא? אנחנו פה לבד. אני שומע את החברים שלי בקשר בבארי, מפלסים ועלומים גוססים, הם אומרים: אנחנו בלי תחמושת, תבואו. יואב, איפה הצבא?’

“גלנט אמר לי: ‘אנחנו מטפלים הכול בסדר, עד היום הוא לא חזר אלי בנושא הזה'”.

על רקע האיבה לציבור החרדי, סיפר כהן: “אני רוצה רק לומר משהו קטן על הציבור החרדי. היום אוהבים לעשות דמוניזציה לציבור החרדי. באותו בוקר – של ה-07.10 – מד״א סירבו להיכנס להיכנס לזירה שלנו, סירבו, לא נכנסו. הם אמרו, אנחנו לא נכנסים להוציא פצועים. מתו לנו לפחות 6 אנשים מאובדן דם.

“היחידים שנכנסו פנימה – איחוד הצלה. היחידים, תחת אש. אתמול פגשתי אחד מהם, פעם ראשונה מהשביעי באוקטובר. תחת אש חילצו אנשים, הצילו חיים. כשמערכות המדינה קרסו קריסה מוחלטת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות