הבית היהודי: ‘מחאה’ נגד טיול החג של שקד – קמפיין לתח”צ בשבת

ח"כ איילת שקד פירסמה פוסט עם תמונה בה היא נראית מטיילת במהלך החג בגליל - וזכתה להתקפה מצד הדורשים תחבורה ציבורית בשבת • הבית היהודי: קמפיין מכפיש של ארגוני שמאל
יוני גרין
י"ח תשרי התשע"ה / 12.10.2014 13:09

פוסט בפייסבוק שפירסמה חברת הכנסת איילת שקד מהבית היהודי, ובו תמונה שלה מטיילת בנחל עמוד שבגליל העליון, ככל הנראה במהלך חג הסוכות, עורר סערה ברשת החברתית ונוצל על-ידי מארגני קמפיין למען תחבורה ציבורית בשבת.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, הגולשים שמחו נגדה טענו כי יש טעם לפגם בכך שחברת הכנסת מהבית היהודי, המתנגדת להפעלת תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים, מטיילת בחג.

 בפוסט, שעלה ב-9 באוקטובר, נראית ח”כ שקד מטיילת בדרום רמת הגולן עם גיסתה. שקד צירפה המלצה לביקור במקום.

בתגובה לפוסט הוצף דף הפייסבוק של שקד במודעת פוטומנטז’ ובו מותקפת שקד על כך שאין תחבורה ציבורית בשבת.

במקביל עלה עמוד חדש בפייסבוק בשם ‘איילת מטיילת’ – בו נכתב: “ככל הנראה התמונה צולמה במהלך החג. לפני מספר שבועות שקד התראיינה לטלוויזיה ואמרה כי היא מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת. שקד, חילונית, בעלת רכב, יכולה לטייל בשבתות ובחגים. רבים מאיתנו לא”.

מגיב בפייסבוק כתב: “במקום אליו את יכולה לנסוע בחג כי יש לך רכב פרטי שאני מממן לך כמשלם מסים, אני בעצמי שאין לי רכב פרטי, לא יכול לנסוע אליו, כי את וחברייך בכנסת אוסרים על תחבורה ציבורית בשבת ובחג”.

מגיב אחר תהה: “איזה אוטובוס מגיע לשם? הא רגע… כפייה דתית וכאלה.. שכחתי.”

לפי ‘ישראל היום’, המוחים לא הסתפקו בכך ואף החליטו לנקוט צעדי מחאה מחוץ לרשת הפייסבוק: הם אירגנו בשבת הפגנת מחאה שצעדה מכיכר מילאנו בתל אביב לכיוון שכונת בבלי – השכונה בה מתגוררת איילת שקד.

בבית היהודי אמרו ל’ישראל היום’, כי המחאה נגד שקד היא למעשה קמפיין מתוזמן מטעם הקרן החדשה וארגונים נוספים בעד הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, ומסרו בתגובה: “כל רגע שהקרן החדשה לישראל וארגוניה השונים מתעסקים בח”כ שקד הוא רווח נקי למדינה, פחות זמן בשבילם להכפיש את חיילי צה”ל על פשעי מלחמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות