השר גלנט מול חופי עזה: “מוסיפים כוחות מהאוויר ומהקרקע ברפיח”

שר הביטחון על סיפון ה'דבורה': "במקביל לשלילת היכולות הצבאיות של חמאס אנחנו יוצרים את כל התנאים על מנת להחזיר את החטופים אל ביתם"
חיים טוויל
ט"ו אייר התשפ"ד / 23.05.2024 16:22

שר הביטחון יואב גלנט הפליג היום (חמישי) עם כוחות חיל הים לחופי עזה – שם קיבל סקירות על המאמצים המבצעיים וההומניטריים בזירה הימית.

איפה אתה? זו הסיבה שכולם רוצים לקבוע פגישה עם הבנק הזה

גלנט אמר על סיפון ה’דבורה’: “יצאתי הבוקר, יחד עם מפקדים וקצינים מחיל הים, על מנת לסייר מול חופי עזה ולבחון את המאמץ המבצעי וגם את המאמץ ההומניטרי שמתרחש דרך הים. הפעולה הזאת מתבצעת בצורה מצוינת, בשיתוף פעולה הדוק עם כוחות היבשה והאוויר וההתרשמות היא שהדברים עובדים כפי שצריך.

“אנחנו מחזקים את המאמץ שלנו מול רפיח, הפעולה הזאת תלך ותתגבר, עוד כוחות מהקרקע, עוד כוחות מהאוויר, ואנחנו נגיע למטרות שלנו – להכות קשה מאוד את החמאס, לשלול את היכולות הצבאיות שלו, להביא לכך שאנחנו יוצרים את כל התנאים על מנת להחזיר את החטופים אל ביתם, זה דבר חשוב, זה נושא מרכזי עבורנו ואנחנו נעשה כל מאמץ על מנת ליישם אותו בכל הדרכים”.

בסיור השתתפו סגן הרמטכ”ל, אלוף אמיר ברעם, מפקד חיל הים האלוף דוד סער סלמה, המזכיר הצבאי לשר הביטחון תת-אלוף גיא מרקיזנו ומפקד זירת אשדוד בחיל הים אלוף-משנה איתן פז.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות