ההדלקה המרכזית: הגר”י יוסף יפתח הילולת הרשב”י ב’חצר ההילולא’

ההדלקה המרכזית במוצאי שבת: הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יפתח את מעמדי ההדלקה ב'חצר ההילולא' במתחם קבר שמעון הצדיק בירושלים  • היערכות לקליטת קהל הרבבות שישתתפו במעמד ההילולא המרכזי
חרדים 10
י"ג אייר התשפ"ד / 21.05.2024 14:23

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יעלה את להב האש במעמד ההדלקה המרכזי – שיפתח את סדרת מעמדי ההדלקה ב’חצר ההילולא’ במתחם קבר שמעון הצדיק בירושלים, בהשתתפות קהל רבבות.

הסיבה האמיתית: למה אי אפשר לעלות השנה למירון בל”ג בעומר?

המעמד המרכזי בראשות הראשון לציון יתחיל במוצאי שבת בשעה 23:00, וייתן את האות לפתיחת אירועי הילולת רשב”י ב’חצר ההילולא’ – לשם ינהרו רבבות עמך בית ישראל במהלך יום ל”ג בעומר, לשמוח בשמחתו של הרשב”י.

ההדלקה תהיה במתחם מיוחד המוכשר על ידי משרד ירושלים ומסורת ישראל לקיום אירועי ל”ג בעומר. האירוע מתקיים באישור המשטרה, וציבור החוגגים נקרא לשמור על הסדר, ולשמוע בקול הסדרנים שיוצבו במקום.

בהמשך יום ההילולא יתקיימו עוד מעמדי הדלקות על ידי אדמו”רים ורבנים מכל העדות והחוגים, במתחם המיוחד של משרד ירושלים ומסורת ישראל – כאשר כאמור, ההדלקה המרכזית תהיה במעמד הראשון לציון הגר”י יוסף.

בתוך הציון עצמו יהיו סדרנים מטעם המשרד לשירותי דת והמרכז הארצי למקומות קדושים, על מנת לשמור על הסדר ולמנוע מקרים של דוחק וצפיפות מסוכנת.

במתחמים של משרד ירושלים ומסורת ישראל יהיו אוהלים מיוחדים לקיום מנהג החלאקה לילדי החמד, מתחמי תפילה, אוהל לריקודים, מתחם הכנסת אורחים עם כיבוד לכל אורך שעות היממה.

התזמורת המיתולוגית של חצר הציון תנגן לכל אורך שעות היום.

במשרד ירושלים ומסורת ישראל קוראים לציבור להגיע להשתתף בהילולת רשב”י שתתקיים השנה במערת שמעון הצדיק וב’חצר ההילולא’, לשמוח, להתפלל ולרקוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות