השרה הפתיעה את השדרן: אני השליחה של הרבי מליובאוויטש בממשלה

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן העניקה אמש ראיון ברדיו 'קול חי' והפתיעה את המראיין אבי מימרן  במסר של אחדות: "אני מרגישה מאוד מחוברת לרבי, אנחנו חייבים לאהוב כל יהודי, גם את אלה שמוחים ומפגינים נגדנו, וזה מה שהרבי לימד אותנו"
אבי כץ
י"ב אייר התשפ"ד / 20.05.2024 15:16

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן העניקה אמש (ראשון) ראיון לשדרן אבי מימרן ברדיו ‘קול חי’, כאשר במהלך הראיון שעסק בין היתר בפילוג בעם, הפתיעה השרה כשהצהירה: “מרגישה השליחה של הרבי בממשלה לפעול לאחדות בעם”.

על המחאות והניסיונות של גורמים שונים לסכסך בין חלקים בעם – אמרה השרה: “אנחנו צריכים כמנהיגים, כחברי ממשלה, ואני כשרה באופן אישי, צריכים לשדר אחדות בעם. לא נלחמים באנשים, נלחמים בתפיסות ובאידיאולוגיה. אני ישבתי בממשלה ופירקתי ממשלה כי ככה האמנתי”.

במהלך הדברים הפתיעה השרה את מימרן, כשהצהירה שהיא מרגישה שליחה של הרבי מליובאוויטש בממשלה, כדי  להביא את המסר של האחדות בעם. “אני מאמינה שאני שליחה של הרבי ומרגישה מאוד מחוברת לרבי, ואני מיום ליום רואה את האמירות שלו ואת התפיסות שלו, שאנחנו צריכים לאהוב כל יהודי, כמה זה נכון בטח אחרי ה-7 באוקטובר… אנחנו לא יכולים לחזור ליום שלפני.

“אנחנו חייבים לאהוב כל יהודי, גם את אלה שמוחים ומפגינים נגדנו, וזה מה שהרבי לימד אותנו. אנחנו לא נלחמים באנשים אנחנו נלחמים בתפיסות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות