בכיר באוניברסיטת תל אביב על נתניהו: “חבל שלא היה עם ראיסי”

חרדים 10
|
י"א אייר התשפ"ד / 19.05.2024 20:04
יו”ר הוועד המנהל של אוני’ ת”א כתב בקבוצת וואטסאפ – והוסיף: “כמות הנזק שעשה נתניהו לישראל גבוהה ביותר ולכן לפלל לתאונה שתמחק את הנבלה – זה לא מוגזם כלל” • מטעמו נמסר: “הדברים נכתבו בקבוצה פרטית, בלא מחשבה או כוונה רעה ובעידנא דריתחא – ונמחקו”

יו”ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב, אלי גלמן, התייחס הערב (ראשון) בקבוצת ווטסאפ לדיווח על התרסקות מסוקו של נשיא איראן – וכתב: “חבל שנתניהו לא היה איתם גם – תאונה אחת יכולה לסגור לנו ולעולם הרבה בעיות”.

משה ביטון ‘שיחק’ אותה. רוצה גם מסלול להצלחה? • כך מצטרפים

אחד החברים בקבוצה הציע לו למחוק את ההערה. “עם כל חילוקי הדעות, לא ראוי”, כתב לו.

על כך גלמן השיב: “ברשותך אשאיר את ההערה הזאת. בשביל כמות הנזק שעושה נתניהו למדינת ישראל בתהליך שהחל לפני 27 שנים (“פליטת הפה” לכדורי שזרע חוצץ בין השמאל ליהודים) והולך ומאיץ בקצב מעריכי (אקספוננציאלי), לפלל לתאונה שתמחק את הנבלה הזה מחיינו, זה לא מוגזם כלל. נתניהו תכנן וביצע בצורה מוקפדת את הרס מדינת ישראל. ברוח קרה ובכוונה תחילה – אשם בכוונה תחילה. אין לו מחילה”.

מאוניברסיטת תל אביב נמסר בשם אלי גלמן: “הדברים נכתבו בקבוצה פרטית, בלא מחשבה או כוונה רעה ובעידנא דריתחא, ונמחקו תוך זמן קצר מאד. מר גלמן מצר על כך מאוד ומביע חרטה עמוקה על הדברים שכתב. למותר לציין שלא נאמרו במסגרת תפקידו הציבורי”.

ח”כ ניסים ואטורי מהליכוד פנה במכתב לנשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופסור אריאל פורת, ודרש להדיח את גלמן.

“לייחל ובעיקר לפרסם ברבים דברים פוגעניים אלו שמטרתם שמחה על פטירת ראש הממשלה דבר זה איננו ראוי לאף אדם על אחת כמה וכמה לאיש חינוך. דבריו פגעו באזרחים רבים התומכים בממשלה ובראש הממשלה ביניהם סטודנטים רבים הממנים את משכורתו. מי שמתבטא כך איננו ראוי להיות איש ציבור. אודה למענה בהקדם האפשרי על פיטוריו”, כתב ואטורי.