התצפיתנית מ’נחל עוז’ זעקה בבכי בקשר: “הם נמצאים בתוך המוצב”

חרדים 10
|
י"א אייר התשפ"ד / 19.05.2024 11:08
בהקלטה דרמטית שפורסמה הבוקר נשמעת התצפיתנית סמל יעל לייבושור הי”ד במוצב ‘נחל עוז’ זועקת לעזרה מרגע זיהוי המחבלים ועד לחדירה למוצב • אמא גילי, לאחר שהאזינה להקלטות: “שומעים שיעל הבינה שזה נגמר ושהיא הולכת למות”

התצפיתנית סמל יעל לייבושור הי”ד ניסתה במשך דקות ארוכות להזעיק עזרה למוצב ‘נחל עוז’ שנכבש על ידי מחבלי חמאס בבוקר ה-7 באוקטובר.

משה ביטון ‘שיחק’ אותה. רוצה גם מסלול להצלחה? • כך מצטרפים

בהקלטות הקשר הדרמטיות שפורסמו הבוקר (ראשון) בתכנית ‘סגר יום בהגשת קרן נויבך ברשת ב’ היא נשמעת זועקת לעזרה, תוך כדי שהיא מפרטת את קצב ההתקדמות של המחבלים למוצב.

בשעה 06:30 ביקשה יעל לדעת האם קיבלו את הדיווח שלה על “ארבעה אנשים שיורדים לכיוון הגדר, אשרו קבלה. קבלו פרש טורקי כלוא בעקבות חציה של שין. הם נוסעים על אופנועים לכיוון שטחנו, עברו כבר את הרואה יורה, בסביבות השלושים אנשים”, נשמעת יעל מדווחת בקשר.

ההקלטה מסתיימת בדיווח על מחבלים שחדרו למוצב. “קבל שאני מזהה בערך כחמישה עשר אנשים שצמודים לחומה המזרחית של המוצב – ושהם נמצאים בתוך המוצב”.

גילי, אמא של התצפיתנית יעל, שיתפה: “לקח לי חודש להאזין להקלטה. אמרתי לעצמי – אם היא עמדה מול הדבר הזה, אני צריכה להיות מסוגלת להאזין לה. אני נשארת עם המשפט האחרון, זה רגע מאוד קשה – שומעים שיעל הבינה שזה נגמר ושהיא הולכת למות”.

היא הוסיפה: “לא עוברת דקה בלי שאני מתגעגעת אליה. אני פשוט מתגעגעת שהיא תהיה. מחכה לשמוע אותה יורדת במדרגות, לראות אותה במטבח מכינה מקושקשת, מחכה לחיבוק שלה, לעיניים שלה, לקול שלה – אני מתגעגעת לכל דבר בילדה שלי”.