גפני נגד גנץ: “מחלל את השבת, איננו ראוי להיות מנהיג בישראל”

יו״ר דגל התורה נגד השר בני גנץ בגלל ההצהרה בכפר המכביה: "שוב בוחר בני גנץ לחלל את השבת הקדושה, מתברר שהאיש חסר כל רגישות לקודשי ישראל"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשפ"ד / 18.05.2024 23:20

יו״ר דגל התורה, ח״כ משה גפני, הגיב הערב (מוצאי שבת) על ההצהרה של השר בני גנץ בכפר המכביה – תקף אותו על חילול השבת, והכריז כי יו”ר המחנה הממלכתי אינו ראוי להיות ראש ממשלה.

“שוב בוחר בני גנץ לחלל את השבת הקדושה בהודעה על מסיבת עיתונאים שאין בה שום אלמנט של פיקוח נפש”, אמר גפני.

הוא הוסיף: “מתברר שהאיש חסר כל רגישות לקודשי ישראל ואיננו ראוי להיות מנהיג במדינת ישראל”.

איש התקשורת אריאל כהנא, פרשן ‘ישראל היום’, תקף גם הוא את יו”ר המחנה הממלכתי: “לא הייתה שום סיבה להודיע לציבור אודותיה ולזמן את העיתונאים אליה במהלך השבת. מדובר בצעד פוליטי שאין בו שום היבט של פיקוח נפש”.

גם ‘פורום העיתונאים הדתיים’, המאגד עשרות עיתונאים מכל כלי התקשורת בישראל, הגיב על חילול השבת של מערך דוברות מפלגת המחנה הממלכתי והשר בני גנץ:

“התנהלות המחנה הממלכתי והיו”ר גנץ, ראויה לכל גינוי. העובדה שבמפלגה זימנו עיתונאים במהלך השבת, להצהרה תקשורתית מיד בצאת השבת, היא איבוד הממלכתיות ופגיעה בעיתונאים שומרי שבת.

“הפורום מזכיר שאין זו הפעם הראשונה שהשר גנץ רומס את קדושת השבת, וכי רק לאחרונה פרסמה לשכתו תגובה רשמית נגד נתניהו במהלך השבת. ואנו מוחים על כך בחומרה”.

חברי הפורום: “אנו קוראים לשר גנץ לשמור על הממלכתיות ולכבד את קדושת השבת. יום השבת הוא יום מנוחה ואין כל הצדקה להדיר עשרות עיתונאים, שלא לצורך פיקוח נפש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות