זעם על גנץ: מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול, צבוע, שקרן, חתרן

גדעון סער הגיב לבני גנץ: "סיסמאות ריקות לא מהוות כסות להעדר מנהיגות" • בן גביר: "הוא צבוע ושקרן" • סמוטריץ': "בני, הדשדוש במלחמה הוא בגללך ובגלל חבריך לקבינט הקונספציה" • ינון מגל: "הרמטכ"ל הכושל של צוק איתן, שלא ניצח אף מלחמה, בא ללמד איך מנצחים מלחמות"
חיים טוויל
י"א אייר התשפ"ד / 18.05.2024 21:27

יו”ר הימין הממלכתי, ח”כ גדעון סער, הגיב הערב (מוצאי שבת) להצהרת האולטימטום של השר בני גנץ – ותקף אותו.

“כשיצאתי נגד הדשדוש (שנמשך חודשים) גנץ טען שהכל עובד טוב ונכון. הערב הוא גילה את הדשדוש, לו הוא היה שותף מלא, בלשון המעטה. סיסמאות ריקות לא מהוות כסות להעדר מנהיגות”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדברי יו”ר המחנה הממלכתי: “בני גנץ הוא מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול, שמהרגע הראשון להצטרפותו לממשלה, עסק בעיקר בניסיונות לפירוקה. נסיעותיו לשיחות בוושינגטון נגד עמדת רה”מ – ושבעקבות השיחות הפך הממשל לעוין – היו רק חלק קטן מחתרנותו”.

הוא הוסיף: “האיש שאירח את אבו מאזן בביתו, הכניס פועלים מעזה, הוביל את הסכם הכניעה בגז מול לבנון, הסיר חסמי ביטחון חיוניים ביו”ש, וסיכן את חיילי גולני ‘מדאגה לפלסטינים’, הוא האחרון שיכול להציע אלטרנטיבות בטחוניות. מי שהציע לחרדים הסכמות על חוק גיוס תמורת פירוק הממשלה וכעת מלהג סיסמאות על אחריות, הוא צבוע ושקרן. הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, ולשנות מדיניות לנחושה, עוצמתית ומכריעה”.

יו”ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב: “בני, הדשדוש במלחמה הוא בגללך ובגלל חבריך לקבינט הקונספציה שגם אחרי ה-7.10 ממשיכים לדחוף לעצירת המלחמה ולהקמת מדינה פלסטינית בלחץ אמריקאי.

“מדינת ישראל תנצח עם גנץ ובלעדיו בזכות הלוחמים הגיבורים ועם ישראל. אני קורא לראש הממשלה לקבל הכרעה אסטרטגית על שליטה ישראלית מלאה בעזה והחלטה שמכאן והלאה לא עוצרים את כוחותינו ברפיח, במרכז ובצפון הרצועה עד השגת כל מטרות המלחמה: השמדת חמאס, השבת החטופים והסרת האיום, גם בדרום וגם בצפון מול חיזבאללה”.

שר התקשורת שלמה קרעי הגיב: “אין גבול לצביעות. חודשים ארוכים אנחנו סופגים את הגישה המתרפסת של גנץ וחבריו, את החתירה שמאלה בכל הכח, ואת העובדה שקבינט המלחמה שהוקם בשביל האחדות – הפך כבר מזמן לממשלת שמאל ולאמצעי להחלשת ראש הממשלה וממשלת הימין הנבחרת.

“גנץ מאיים לפרוש עד ה-8.6 אם לא ניכנע לדרישותיו ובעצם להפסד במלחמה – אני מציע שהתאריך יוקדם כבר למחר. אל תשבו סביב שולחן הממשלה ביום שני במליאת הכנסת אם כל מטרתכם היא להקים ממשלה תומכת טרור על גבם של לוחמינו”.

שר החקלאות אבי דיכטר עקץ את גנץ בערוץ 14: “כשאין לך מה לומר בקבינט, אתה עושה מסיבת עיתונאים”.

ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית: “השר נשבר מהלחץ העולמי להצלת שלטון חמאס. הוא יודע מצוין שאין אף גורם ערבי שמסוגל לנהל את עזה כרגע בלי שתהפוך חזרה לחמאסטן. don’t!”.

חבר הכנסת אושר שקלים מהליכוד הגיב: “גנץ החתרן מתואם עם גלנט הצייתן שמתואם עם בלינקן הסכסכן ששולח את סאליבן לכאן. המשותף לכולם הוא האינטרס הפוליטי שישראל לא תנצח במערכה. גלנט ינסה לפרק את הליכוד, גנץ להקדים את הבחירות ואולי להיבחר לראשות הממשלה, והממשל הדמוקרטי רוצה שקט לקראת הבחירות. עם ישראל ב”ה ינצח למרות חבורת האינטרסנטים הציניים!”

איש התקשורת ינון מגל הגיב:

“1. הרמטכ”ל הכושל של צוק איתן, שלא ניצח אף מלחמה, בא ללמד איך מנצחים מלחמות

2. החתרן הבלתי נלאה שהציב תנאים במשך 4-5 ימים עד ש”נכנס מתחת לאלונקה”, שמנע את כניסתו של סער לקבינט המלחמה, מעיד על עצמו שהוא מנהל מגעים מדיניים נגד עמדת ראש הממשלה בזמן מלחמה

3. המדינאי הכושל, למרות שהוזהר מראש לא לעשות זאת, מציב אולטימטום לישראל לגבי חזרת התושבים לצפון ונותן פרס אסטרטגי לנסראללה בזמן מלחמה.

4. הפוליטיקאי הכושל מדבר על אנשים שעושים פוליטיקה בזמן מלחמה ומאיים תוך כדי הקרבות ללכת לבחירות…

5. כל כך הרבה פייק והחלשת רוח העם, והכל במקום לתת גיבוי ולהכריז שיחד נשמיד את האוייב

6. בושה”.

איש התקשורת שמעון ריקלין: “לא הבנתי. כל העולם נותן לממשלה אולטימטום תוך כדי מלחמה חשובה ומוצדקת מאין כמוה, ואליהם מצטרף גנץ רמטכ”ל לשעבר וגם נותן אולטימטום? איזה איש חסר אחריות.

“מי שתומך בהמשך המלחמה בעזה – צה”ל חזר למלחמה עצימה תגבר כוחות בזירות השונות ושובר להם את העצמות – חייב לתמוך בנתניהו שרק בזכותו המלחמה ממשיכה. ‏מי שתומך בכניעה, בהפסקת המלחמה, בהפסקת החיפושים אחרי החטופים שלנו – לא יכול לתמוך בגנץ המשרת הנרצע של ביידן. ‏אל תתמכו בגנץ. ‏אל תתמכו בכניעה”.

בהמשך הוסיף: “מוכן להתערב שאף אחד לא מבין מה גנץ רוצה. כמובן חוץ משיקולים פוליטיים אישיים אינטרסנטיים שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות