סמוטריץ: גלנט תומך במדינת טרור פלסטינית כפרס לחמאס על הטבח

יו"ר הציונות הדתית בביקורת קשה על שר הביטחון: "הוא רוצה להכניס את הרשות לעזה על דמם של לוחמינו" • "לדרוש מגלנט לבחור בין מימוש מדיניות הממשלה להחזרת המפתחות. ממשלה שאנחנו חברים בה לא תמשיך את הקונספציה, ולא תסכן את קיומה של מדינת ישראל"
אריה ריבקינד
ז' אייר התשפ"ד / 15.05.2024 20:10

יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, מותח הערב (רביעי) ביקורת חריפה על שר הביטחון יואב גלנט –  שהצהיר כי ישראל אינה צריכה לחתור לשליטה בעזה ביום שאחרי המלחמה – וכי עליה להפקיד את הרצועה בידי “גורמים פלסטיניים שצריכים לשלוט ברצועת עזה”.

סמוטריץ: “שר הביטחון גלנט הודיע היום למעשה על תמיכתו בהקמת מדינת טרור פלסטינית כפרס לטרור ולחמאס על הטבח הנורא ביותר שבוצע בעם היהודי מאז השואה”.

הוא ציין, כי “גלנט מתחבא מאחורי אמירות אמורפיות על ‘גורם שלישי’ שהוא לא חמאס ולא ישראל כדי להחביא את האמת. אבל האמת היא שאין שום גורם כזה.

“התכנית של גלנט היא להכניס את הרשות הפלסטינית לעזה על דמם של לוחמינו, במסגרת הסכם פיוס בין הרשות הפלסטינית לחמאס, שמו”מ לגביו מתקיים ביניהם בשבועות האחרונים, ובכך לסלול את הדרך להקמת מדינת טרור ערבית ולהשתלטות חמאס גם על יהודה ושומרון. כל זאת בניגוד מוחלט לעמדת רוב שרי הממשלה והקבינט ובניגוד מוחלט לעמדת ראש הממשלה”.

סמוטריץ’ הדגיש: “אני דורש מראש הממשלה להביא לממשלה באופן מידי החלטה על שלילת כל מעורבות של הרש”פ ברצועת עזה ולאחר מכן לדרוש מגלנט לבחור בין מימוש מדיניות הממשלה להחזרת המפתחות.

“ממשלה שאנחנו חברים בה לא תמשיך את הקונספציה, לא תקים מדינה פלסטינית ולא תסכן את קיומה של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות