הח”כ החרדי על סגירת מירון: מדוע שומעים שמחה לאיד בתקשורת?

ח"כ ישראל אייכלר, חבר הוועדה לבטחון לאומי של הכנסת, תקף: "גם אם תיאסר התקהלות המונית, משום פיקוח נפש, יש לעשות זאת בעצב ובכאב. התזמורת התקשורתית מעידה כי עצם ההתכנסות של יראי השם, היא לצנינים בעיני מתנכרי היהדות"
אריה ריבקינד
ז' אייר התשפ"ד / 15.05.2024 19:11

מליאת הכנסת תתכנס מחר (חמישי) לישיבת מליאה מיוחדת, בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה, על מנת להעביר בקריאה שניה ושלישית את החוק לביטול ההילולה במירון.

ח”כ ישראל אייכלר, חבר הוועדה לבטחון לאומי של הכנסת, תקף היום, במהלך דיון על חוק סגירת מירון בל”ג בעומר השנה – את השמחה לאיד של כלי תקשורת.

“בשעה זאת יש התקפה של שיגור טילים על מירון. את מי זה משמח? מדוע אנו שומעים צלילי שמחה לאיד בתקשורת, על ביטול אירועי מירון”, אמר אייכלר.

“גם אם תיאסר התקהלות המונית, משום פיקוח נפש, יש לעשות זאת בעצב ובכאב. התזמורת התקשורתית על ‘צו הכרזת שטח צבאי סגור על מירון וסביבתה’, מעידה כי עצם ההתכנסות של יראי השם, הוא לצנינים בעיני מתנכרי היהדות”.

הוא הוסיף: “אנו כואבים יחד עם מליוני יהודים בעולם, הרוצים לזכות ולהתפלל על ציון הרשב”י ביום קדוש ל”ג בעומר. אנו יודעים שפיקוח נפש דוחה שבת. לכן צריכים לבדוק מתי והיכן, כן אפשר לחגוג רק באופן שלא תהיה סכנת נפשות”.

לדבריו, “אם יוחלט על הדלקה מצומצמת שתתקיים על ציון התנא הקדוש במירון, יש לשתף בשמחה את כל האירועים ברחבי הארץ ולהתחבר בתפילה להשי”ת שיסיר את סכנת המלחמה מארץ ישראל ונוכל לקיים את מנהגי היהדות, בשמחה ובטוב לבב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות