ח”כ טלי גוטליב נגד דניאל הגרי: “דובר צה”ל בעוד אמירה הזויה”

חברת הכנסת מהליכוד תקפה את אמירותיו של דובר צה"ל כי חלופה לחמאס בעזה תייצר לחץ • "קולטים? לשיטת צמרת צה"ל כנראה צריך ללטף ולהרגיע את חמאס כי זה מה שירתיע אותו" • "כבר ראינו מה קרה לנו כשצמרת צה"ל בוגרי וקסנר ירדו למגרש הפוליטי"
אבי כץ
ז' אייר התשפ"ד / 15.05.2024 11:29

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה הבוקר (רביעי) את דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי, על  הצהרתו לתקשורת אמש.

דובר צה”ל נשאל במהלך הצהרתו לתקשורת, האם בשל העובדה שלא פועלים להקמת אלטרנטיבה שלטונית לחמאס, כוחותינו נאלצים לחזור פעם אחר פעם לאותם המקומות?

הגרי בתגובה עקץ: “זאת שאלה שצריך להפנות לדרג המדיני”.

לדבריו, “התפקיד שלנו בצה”ל זה לפרק את המקומות שבהם חמאס חוזר חזרה ומנסה להרכיב את עצמו, וגם כאלה שלא היינו בהם, כמו במזרח רפיח, לפרק גם את התשתיות המבצעיות וההתקפיות של חמאס וגם את התשתיות השלטוניות שלו”.

בסיום הבהיר שוב, כי כל מה שקשור למה יחליף את חמאס – “אין ספק שתחליף חמאס מייצר לחץ על חמאס אבל זאת שאלה לדרג המדיני”.

גוטליב כתבה בתגובה בחשבון הטוויטר האישי שלה:

“צמרת צה”ל לא למדה כלום! והפעם דובר צה”ל בעוד אמירה הזויה כי חלופה לחמאס בעזה תייצר לחץ. קולטים? לשיטת צמרת צה”ל כנראה צריך ללטף ולהרגיע את חמאס כי זה מה שירתיע אותו”.

בהמשך הוסיפה חברת הכנסת: “אדוני דובר צה”ל. קבל רעיון. שלטון צבאי בעזה וכיבוש צפון הרצועה. זה מאד יעצבן את חמאס אך זה יוביל לרגיעה וביטחון לאזרחי ישראל”.

היא הבהירה: “צמרת צה”ל מוטב שתתעסק בבניית תוכניות לחימה ובניצחון. זה תפקידה”. גוטליב  הדגישה: “כבר ראינו מה קרה לנו כשצמרת צה”ל בוגרי וקסנר ירדו למגרש הפוליטי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות