מורה זומנה לשימוע: צולמה באירוע לציון ‘יום הנכבה’ עם דגלי אש”ף

תלמידים בבית הספר בגני תקווה זיהו את המורה בתמונות מאירוע לציון 'יום הנכבה' - והתלוננו למנהלת • העירייה: "לא פשוט לצפות בתמונות מסוג זה בעיצומה של מלחמה, המורה לא תגיע לבית הספר עד להודעה חדשה"
חרדים 10
ז' אייר התשפ"ד / 14.05.2024 23:02

משרד החינוך זימן היום (שלישי) לשימוע את סברין מסאורה – מורה לערבית ומחנכת מבית הספר ‘ראשונים’ בגני תקווה, לאחר שהשתתפה היום בהפגנה בגליל לציון ‘יום הנכבה’ הפלסטיני, עם דגלי אש”ף.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, הורים ותלמידים בבית הספר, שזיהו את המורה בתמונות מהאירוע, התלוננו למנהלת בית הספר ואמרו: “לא ייתכן שהמורה תשתתף באירוע הסתה המבכה את קום המדינה”.

מעיריית גני תקווה נמסר בתגובה: “לא פשוט עבור כולנו לצפות בתמונות מסוג זה בעיצומה של מלחמה ובסמוך לאירועי הלאום של מדינת ישראל. העברנו את התכנים לפיקוח ולמשרד החינוך לבירור מעמיק ולהמשך טיפול של המעסיק הישיר שלה.

“המורה לא תגיע לבית הספר עד להודעה חדשה. נמשיך לפעול בצורה מקצועית ועניינית השומרת על צביונה של מדינת ישראל, יהודית ודמוקרטית”.

ממחוז מרכז במשרד החינוך נמסר: “המשרד רואה את האירוע בחומרה רבה. התנהלות המורה מנוגדת לכללי האתיקה המקצועית המצופים מאיש חינוך.בשלב זה, המורה לא תחזור ללמד בבית הספר עד לסיום הליך הבירור שמתקיים במסגרת המשפטית של המשרד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות