“נעלבתי. אני כועסת”: אחות שכולה בפוסט חריף על ההפרעות באזכרה

עדי כהן-מייזלס, אחותו השכולה של הלוחם ניתאי הי"ד, הזדעזעה ממפגינים שבחרו לצעוק בטקס הזיכרון בבית העלמין לעבר שר בממשלה במהלך דבריו: "תתביישו. אתם לא שווים את האוויר שאתם נושמים"
חרדים 10
ה' אייר התשפ"ד / 13.05.2024 19:57

עדי כהן-מייזלס, אחותו של הלוחם ניתאי הי”ד שנפל בקרב, מתחה ביקורת חריפה על מי שבחרו להפריע לטקסים  בבתי העלמין בקריאות וצעקות.

בפוסט שפרסמה כתבה: “אז היום חוויתי את אחת החוויות הנוראיות של החיים שלי. בגלל, שבזמן הטקס כשעלה השר לדבר התחילו קבוצה של אנשים לצעוק עליו. כל הזמן שהוא דיבר היו צעקות רמות.

“הייתי המומה. כאב לי בלב. עוד יותר. הדופק שלי השתולל. הרגשתי שקשה לי לנשום. כל מה שהצלחתי להחזיק למעני ולמען הסובבים איים להתפרץ”.

השר, נציג הממשלה בבית העלמין, בחר לספר בנאומו על אחיה ניתאי הי”ד.

“והשיא היה שהשר להפתעתנו בחר לדבר על ניתאי. לספר את סיפור גבורתו, לספר עליו, על מי הוא היה, איפה התנדב, וכל הזמן הזה – צעקות!”

עדי תיארה את טקס הזיכרון כ”חוויה נוראית. מזעזעת. מחרידה. שום הכנה נפשית לא הכינה אותי למה שעברתי היום. נפגעתי. באופן אישי. נעלבתי. ואני כועסת”.

היא פנתה למפגינים: “תתביישו. אתם לא שווים את האוויר שאתם נושמים ואתם לא שווים את כל החיילים שנפלו שיום אחד מוקדש להם. תתביישו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות