סמ”ר אריאל צים הי”ד, בן 20 ממודיעין, נפל בצפון הרצועה

משפחתו של אריאל הי"ד: "היה בחור חזק, ג'ינגי, עם אופי חם, שנלחם כל הזמן כדי להגשים הדברים שרצה" • אתמול נפלו 4 לוחמי חטיבת הנח"ל ושלושה נוספים נפצעו בפעילות בשכונת זייתון • בעת שהכוח נכנס לסמטה הופעלה, ככל הנראה, זירת מטענים וייתכן ואחד המבנים אף מולכד
חיים טוויל
ג' אייר התשפ"ד / 11.05.2024 20:49

סמ”ר אריאל צים הי”ד, בן 20 ממודיעין, לוחם חטיבת הנח”ל נפל בהיתקלות עם מחבלים בצפון רצועת עזה.

משפחתו של אריאל סיפרה, כי התגייס באוגוסט 2022, תחילה לסיירת הנח”ל ולאחר מכן עבר לגדודים. הוא למד מכיתה א’ בבית ספר יח”ד. אהב לרוץ, עסק הרבה בספורט והתאמן בצוות יהונתן במודיעין.

הוא הניח אחריו את הוריו, קיריל ומירי, את אחיו הגדולים דוד ויעקב, ואת אחיו הקטן אורי.

לאחר שסיים לימודים בתיכון יח”ד, התקבל אריאל למכינת “ארז” בכפר יונה, שם העביר כחצי שנה ולאחר מכן התגייס. “היה בחור חזק, ג’ינגי, עם אופי חם, שנלחם כל הזמן כדי להגשים את הדברים שרצה. עבד קשה מאוד פיזית ומנטלית על מנת להתקבל ללחימה”, מסרה המשפחה.

אריאל צים הוא אחיו של יעקב צים, איש המדיה והצלם של המועדון הכדורגל בית”ר ירושלים. מועדון הכדורגל פרסם: “הצער עצום והכאב בלתי נתפס. אנו מחבקים את יעקב ומשפחתו, ובוכים איתם. נלווה אותם בכל דבר שיידרש”.

ב-7 באוקטובר הוצב אריאל בקו יהודה ושומרון, מיד לאחר מכן לחם בצפון ועם תחילת השלב הקרקעי נכנס לתמרון ונלחם בצפון הרצועה ובמרכזה. משפחתו סיפרה שהוא חלם לרוץ מרתונים אחרי השחרור.

620 לוחמים נפלו מתחילת המלחמה

אתמול נפלו ארבעה לוחמי חטיבת הנח”ל ושלושה נוספים נפצעו במהלך פעילות בשכונת זייתון בעיר עזה.

סמל איתי לבני, בן 19 מרמת השרון, סמל יוסף דסה, בן 19 מקרית ביאליק, סמל ארמיאס מקוריאו, בן 19 מבאר שבע וסמל דניאל לוי, בן 19 מקרית מוצקין, כולם לוחמים בגדוד 931 של חטיבת הנח”ל.

סמוך לשעה 08:30 עסק כוח של גדוד 931 בסריקת מבנים במרחב השכונה. בעת שהכוח נכנס לסמטה הופעלה ככל הנראה זירת מטענים וייתכן ואחד המבנים אף מולכד. במקום ארעו לפחות שני פיצוצים. כוחות של חיל הרפואה חשו מיד לטפל בנפגעים של הכוח, כאשר הפינוי והחילוץ בוצע תחת אש. הפצועים הועברו לבית החולים “סורוקה” בבאר שבע.

כמו כן בפעילות במזרח רפיח נפצעו באורח קשה שני לוחמי שריון מחטיבה 401. לוחם שלישי נפצע קל מירי נ”ט לעבר טנק של צה”ל שהיה בפעילות משולבת עם כוח גבעתי כדי לטהר את השטח במזרח רפיח. בתגובה לירי פגע צה”ל בחוליה ובמהלך היום הרג תשעה מחבלים במרחב הפעילות במזרח רפיח.

עם נפילתם של החיילים, עלה מניין הנופלים מתחילת המלחמה ל-620.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות