השרים עקצו את בן גביר על הציוץ נגד ביידן – ונתניהו פרץ בצחוק

בדיון בקבינט המדיני ביטחוני התפתחה שיחה על הציוץ של השר בן גביר נגד הנשיא ביידן • כשהשרה גילה גמליאל אמרה: "הוא אפילו רומנטיקן, הוסיף לב" - נתניהו פרץ בצחוק • ובן גביר הגיב: "ירבו ציוצים כאלה, מצפה מכל שרי הממשלה להצטרף אלי"

(ראש הממשלה פרץ בצחוק).
חרדים 10
ב' אייר התשפ"ד / 10.05.2024 11:53

במהלך דיון בקבינט המדיני-ביטחוני אמש (ליל שישי), לאחר האיום של הנשיא ג’ו ביידן כי יעצור את משלוחי הנשק לישראל, אם הפעולה ברפיח תתרחב – התפתח דיון על הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה.

היום התפרסמו ציטוטים מישיבה, שבה אפילו ראש הממשלה לא הצליח להישאר אדיש – ופרץ בצחוק.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר טען, כי יש להפסיק לאלתר את הכנסת המשאיות. “אנחנו גם אוכלים את הדגים המסריחים וגם מגורשים מהעיר. גם לא מפסיקים להעביר הומניטרי, גם יש טענות נגדנו עכשיו, וגם עוצרים לנו נשק”.

הוא הוסיף: “לכם אני מציע, הנה יש הזדמנות להפחית הומניטרי – כל עוד לחטופים שלנו לא מועבר הומניטרי. צריך לדבר עם האמריקנים בכבוד אבל להבהיר להם שאם יש עלינו סנקציות, יש פחות הומניטרי”.

שר האוצר סמוטריץ’ תהה: לדבר בכבוד כמו בציוץ שלך? (“חמאס❤️ביידן”)

השר לביטחון לאומי השיב: “דווקא כתבתי בעדינות רבה, יחסית למה שרוב הישראלים חושבים על ההתנהגות חסרת התקדים כלפינו”. השרה גילה גמליאל התערבה ואמרה: “הוא אפילו רומנטיקן, הוסיף לב”.

בשלב זה ראש הממשלה נתניהו לא התאפק והחל לצחוק.

הציטוטים המלאים:

השר בן גביר: אנחנו גם אוכלים את הדגים המסריחים וגם מגורשים מהעיר. גם לא מפסיקים להעביר הומניטרי, גם יש טענות נגדנו עכשיו, וגם עוצרים לנו נשק. לכם אני מציע, הנה יש הזדמנות להפחית הומינטרי – כל עוד לחטופים שלנו לא מועבר הומניטרי. צריך לדבר עם האמריקנים בכבוד אבל להבהיר להם שאם יש עלינו סנקציות, יש פחות הומניטרי”.

השר סמוטריץ: לדבר בכבוד כמו הציוץ שלך?

השר בן גביר: דווקא כתבתי בעדינות רבה, יחסית למה שרוב הישראלים חושבים על ההתנהגות חסרת התקדים כלפינו…

השרה גמליאל: הוא אפילו רומנטיקן, הוסיף לב

(ראש הממשלה פרץ בצחוק).

השר בן גביר: ירבו ציוצים כאלה, מצפה מכל שרי הממשלה להצטרף אלי. יש תמיכה במה שאמרתי לא רק על ידי טראמפ שאמר דברים מאוד מאוד חשובים אלא גם על ידי חלק מהדמוקרטים.

אייזנקוט: כדאי לנשום עמוק ולתת הרבה כבוד לנשיא ארצות הברית.

בן גביר: וכדאי לשדר מסר שאפילו בארצות הברית יש לו רוב נגד ביידן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות