רוצח התצפיתנית נועה מרציאנו הי”ד: רופא מבית החולים ‘שיפאא’

הוריה של התצפיתנית נועה מרציאנו הי"ד חשפו כי רופא בבית העולים 'שיפא' בעזה רצח את בתם בשבי • "הם העדיפו לרצוח אותה. זה רופא שעשה את זה, רופא"
חרדים 10
ל' ניסן התשפ"ד / 08.05.2024 15:03

הוריה של התצפיתנית נועה מרציאנו הי”ד, שנחטפה לרצועת עזה וגופתה חולצה על ידי כוחות צה”ל, חשפו כי מי שרצח אותה הוא רופא שעבד בבית החולים שיפא.

מרציאנו נפצעה מהפצצות של צה”ל ברצועה, ובשל כך פונתה על ידי שוביה לבית החולים שיפא לטיפול רפואי.

הוריה סיפרו לחדשות 12: “הם העדיפו לרצוח אותה. זה רופא שעשה את זה, בבית חולים. היא נפצעה בהפצצות של חיל האוויר ונלקחה לשיפא”.

לאחר חילוץ גופתה, אמר דובר צה”ל דניאל הגרי: “לפי הממצאים הרפואיים, נועה נחטפה לדירת מסתור סמוך לשיפא, ובמהלך מתקפות צה”ל באזור מחבל החמאס שהחזיק בה נהרג, ונועה נפצעה – אך לא באורח מסכן חיים”.

הוא הוסיף, כי המידע החדש שחשף עומד “בניגוד לסרטונים השקריים שמפרסם חמאס, שמנסה לטעון כאילו נועה נהרגה מפגיעות צה”ל”.

הוא הדגיש: “בית החולים, מקום שאמור לקדש את ערך החיים, שימש את חמאס לרצח. ליבנו עם משפחתה של נועה, אנחנו שולחים את תנחומינו. לא הגענו לנועה בזמן. זה רק גורם לצה”ל להיות יותר נחוש, לעשות ככל שביכולתנו כדי להשיב את החטופים הביתה”.

 

@n12news נועה מרציאנו ז”ל שירתה כתצפיתנית במוצב נחל עוז וב-7.10 היא נחטפה לעזה, הייתה שבויה – ואז נרצחה בשבי. 7 חודשים אחרי, הוריה זועמים ודורשים תשובות #חדשות12 #n12 ♬ צליל מקורי – N12

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות