לא להיכנס בידיים ריקות

לאורך החיים אנו מוזמנים לא מעט פעמים למגוון אירועים חברתיים שונים • אספנו עבורכם מגוון רחב של אפשרויות, מה תוכלו להביא עימכם כדי לא להגיע בידיים ריקות
תוכן שיווקי
ל' ניסן התשפ"ד / 08.05.2024 12:04

לאורך החיים אנו מוזמנים לא מעט פעמים למגוון אירועים חברתיים שונים. זה יכול להיות יום הורים או סיום שנה בבית הספר או הגן, זו יכולה להיות ארוחת ערב אצל חברים טובים, זה יכול להיות בחגים אצל בני המשפחה, או אולי אפילו אירוע של יומולדת לאדם קרוב ואהוב שאנו מוזמנים אליו.

פעמים רבות, אנו כמוזמנים מתבקשים להגיע עם דבר מה שניתן להגיש על השולחן כדי שכולם ייהנו ממנו והעומס יחולק בין כל משתתפי האירוע. אספנו עבורכם מגוון רחב של אפשרויות, מה תוכלו להביא עימכם כדי לא להגיע בידיים ריקות.

קישים עם הפתעות בפנים

קישים הם מאכל נהדר להביא עימכם לכל אירוע חברתי. הקיש מכיל בבסיסו בצק מפנק שמחזיק מעליו את כול המילוי. לדוגמה, זה יכול להיות בצק חמאה פריך שכל ביס ממנו הוא פשוט תענוג. לעומתו, ניתן לשלב בקיש גם בצק עלים נהדר שיוצא אקסטרה טעים באפייה. מעל הבצק המצוין, שניתן לאפות אותו אפייה עיוורת לפני שילוב המילוי, ניתן לבחור בכל מילוי שרק תרצו.

תוכלו להשתמש בירקות שונים ולהכין למשל קיש פטריות. תוכלו להכין קיש של גבינות ומי שרוצה להביא דווקא מאפה בשרי יוכל לשלב בו עוף או בשר טחון ולהגיש לשולחן כדי שיתכבדו כולם.

עוגות בחושות טעימות

לעוגות הבחושות יש טעם נפלא וריח של בית. אלו עוגות פשוטות מאוד וקלות מאוד להכנה, כך שתוכלו להכין אותן ממש סמוך לזמן היציאה שלכם לאירוע. מגוון העוגות הבחושות שאתם יכולים להביא עימכם הוא עצום, למשל: עוגת שיש טרייה, עוגת חמאה נימוחה, עוגת שוקולד ממכרת, עוגת תפוחים ריחנית, עוגת מייפל מתוקה, עוגת גבינה טעימה, עוגת גזר בריאה ועוד. את כל העוגות הללו תוכלו להכין ללא כל מאמץ ולקצור מחמאות רבות על טעמן המשובח.

פיצות אישיות מגניבות

אם החלטתם להכין פיצות, מומלץ להכין אותן קטנות ואישיות, כאלו שכל אחד יכול לקחת ולאכול בביס. תוכלו להכין אותן ממיני פיתות קטנות או אם אתם ממש רוצים להשקיע, תוכלו להכין בצק לפיצה ולחלק אותו להרבה עיגולים קטנים. כל עיגול יהיה בסיס של מיני פיצה שעליו תוכלו לשים רוטב עגבניות וגבינה צהובה מגוררת.

את מגוון הפיצות שלכם תוכלו לעטר בשלל תוספות, כמו: תירס, זיתים ירוקים או שחורים, פטריות, עגבניות, בצל ועוד.

בורקס במגוון מילויים

אין כמו טעמו המשובח של בורקס ביתי. תוכלו לרכוש את הבצק עצמו מהסופר ולבחור אם תרצו להכין בורקסים מבצק עלים, בצק פריך או בצק פילאס. את המילוי של הבורקס תוכלו להכין בקלות בעצמכם. לבורקס הגבינה שלכם תוכלו לשלב מספר גבינות טעימות יחד. בורקס של תפוחי אדמה יקבל טעמים משובחים בתוספת של אבקת מרק עוף.

בורקס פטריות משודרג יכלול גם בצל מטוגן במלית משולב עם הפטריות המטוגנות – אל תשכחו לסנן את הנוזלים היטב כדי שהבצק לא יירטב. תוכלו גם להכין בורקסים משודרגים שכוללים שילוב של גבינות וזיתים ירוקים או בצל מטוגן ולהפתיע את כל אורחי האירוע שבו אתם נמצאים, בבורקסים חלומיים.

סלטים טריים וטעימים

גם האופציה של הכנת סלטים טריים לאירועים היא מצוינת. תוכלו להכין סלט ירקות סטנדרטי של עגבניות, מלפפונים ירוקים וגמבות ולשדרג אותו עם תוספות כמו תירס, לבבות דקל, זיתים ירוקים או קלמטה, גבעולי סלרי ועוד. תוכלו להכין סלטי בריאות הכוללים קינואה או בורגול ולשלב אותם עם פטרוזיליה, כוסברה, חמוציות והרבה לימון טרי.

לסיכום, תוכלו להכין מגוון מאכלים טעימים ונפלאים ולקחת אותם עימכם לכל מקום שתוזמנו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות