אלמנתו של נחמן נתן הרץ הי”ד, ספדה בבכי: “איך אוכל בלעדיך?”

ג'ואנה, רעייתו של נחמן נתן הרץ הי"ד שנהרג מפגיעת כטב"ם נפץ במטולה, ספדה לו בבכי: "אני לא מאמינה שלא תהיה יותר" • אדל אחותו, ספדה: "אתה נפש של לוחם, של פייטר, של יהודי תמים. אף פעם לא מתייאש. איך עוברים את זה בלעדיך?" • צפו בשיחה מיוחדת עם אביו
חרדים 10
כ"ט ניסן התשפ"ד / 07.05.2024 19:10

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים הובא היום (שלישי) למנוחות רס”ר נחמן נתן הרץ הי”ד מהישוב אלעזר שנהרג מפגיעת כטב”ם נפץ במטולה.

רעייתו, ג’ואנה, ספדה לו בדמעות: “קשה לתאר את מה שאני מרגישה. הלב שלי כל כך שבור. זכיתי בך – כל כך מושלם. תמיד היית הכי טוב בשבילי. ה’ תן לי כוח. אני כל כך רוצה לראות את הפנים היפות שלך, שתחייך אלי, שתעשה לי פרצופים, שתדבר בצרפתית הכי מתוקה שיש. אני זקוקה לחיבוק ממך.

“היינו צוות לעניין, תמיד אהבנו, תמיד כיבדנו אחד השנייה ודאגנו זה לזה. כולם ידעו שזה נחמן וג’ואנה, ג’ואנה ונחמן. אתה החצי שלי – ועכשיו אתה לא נמצא כאן. אני לא יודעת איך אני ממשיכה עכשיו. איך אוכל בלעדיך? תמיד תמכת בי בכל דבר. היית פה איתי ועכשיו אני לבד. אני לא מאמינה שלא תהיה יותר”.

אביו סיפר:

צילום: ארגון נפגעי הטרור ‘אלמגור’ 

אדל, אחותו של נחמן, ספדה לו בבכי: ״נחמן מסר את נפשו לאלוהים יתברך. כך גם בחיים. דבר ראשון אשתו והילדים, אחר כך המשפחה ורק אחר כך הוא. נשמה של נתינה, נשמה של טוב. תמיד היה רגיש לשני. איך עשית לנו את זה נחמן? אתה נפש של לוחם, של פייטר, של יהודי תמים. אף פעם לא מתייאש. נחמן, איך עוברים את זה בלעדיך? תמיד היית הכתובת לשאול אותו איך מתמודדים. תמיד ידעת לחזק. תמיד ידעתי שאתה סמל לגבורה״.

בהלוויה השתתפה מטעם הממשלה השרה אורית סטרוק.

קדיש. צילום: ארגון נפגעי הטרור ‘אלמגור’

איש התקשורת חנוך דאום ספד לאחר שנודע על נפילתו: “נחמן ז”ל נפל היום בגבול הצפון. עלה לפני כמה שנים מצרפת לישראל וגר פה באלעזר בגוש עציון. נחמן גויס לקרבות בשבעה באוקטובר ונפל כגיבור בהגנה על המולדת שאותה היה גאה לשרת. נחמן הרץ ז”ל הוא הנופל הרביעי שיש לנו כאן באלעזר מהשבעה לאוקטובר. רינת זגדון נרצחה בנובה. דוד שוורץ לוחם הנדסה נהרג בעזה, ואריאל וולפסטל, קצין שריון שנפל גם הוא בעזה, והותיר אחריו אישה הרה שאמורה ללדת בקרוב. ישוב קטן ומחיר כה כואב”.

צילום: יהונתן זינדל, פלאש90

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות