‘אדקור אותך, אשחט לך את הילדים’ • רוכב אופנוע תקף נהג בבני ברק

כתב אישום הוגש נגד רוכב אופנוע, בן 19 מבני ברק, באשמת תקיפה ואיומים של נהג רכב בלב בני ברק על רקע ויכוח בכביש • רוכב האופנוע הכה את הנהג וחבט על רכבו באמצעות קסדה
חיים טוויל
כ"ט ניסן התשפ"ד / 07.05.2024 09:44

במשטרת ישראל התקבל דיווח בערב שבת הגדול, בשעה 18:30, על אירוע אלימות ברחוב עזרא בבני ברק. שוטרי הסיור של תחנת בני ברק הוזעקו במהירות לזירה והוברר כי נהג אופנוע תקף נהג רכב על רקע מריבה בכביש.

השוטרים עצרו את רוכב האופנוע, בן 19 מבני ברק, והוא הובא לחקירה בתחנה – שבסיומה נכלא.

במסגרת החקירה התברר, כי המותקף שנהג ברכב, העיר לנהג האופנוע כי נהג בפרעות.

בתגובה, רוכב האופנוע איים עליו: “יש לי סכין, אני אדקור אותך” ו”אני אגיע אליך הביתה ואשחט לך את הילדים”. לאחר מכן חבט בידו במראה הימנית של הרכב.

בהמשך רוכב האופנוע התקדם, חסם את הרכב וגם נהג הרכב התקדם לאט ופגע באופנוע שנפל. בתגובה לכך, רוכב האופנוע הוריד את הקסדה מראשו ורץ לעבר הרכב, כאשר הנהג נמצא יחד עם בני משפחתו שחלקם ילדים.

רוכב האופנוע חבט באמצעות הקסדה ופגע במסגרת חלון הרכב וכתוצאה מכך הקסדה נשברה.

בתוך כך, החשוד המשיך באלימות, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו. החשוד לא הסתפק בכך, המשיך לבעוט ברכב ואמר לנהג הרכב “סע, סע מהמקום”, ובהמשך, נעצר שוב ליד הרכב וחבט בפניו של המותקף שנפגע בפניו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת”א, הגישה כתב אישום נגד החשוד בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ואיומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות