הבלוף של המחנה הממלכתי נחשף: המוסד תמך בסגירת ערוץ אל ג’זירה

שרי 'המחנה הממלכתי' נעדרו מההצבעה בישיבת הממשלה בטענה כי המוסד לא תומך בסגירת הערוץ • אלא שנציגי צה"ל, המוסד והשב"כ בדיון הבהירו שנכון לסגור את הערוץ בעיתוי הנוכחי
אריה ריבקינד
כ"ז ניסן התשפ"ד / 05.05.2024 16:39

‘המוסד’ תמך בסגירת ערוץ ‘אל ג’זירה’ בעת הנוכחית, זאת בניגוד לטענת מפלגת ‘המחנה הממלכתי’, ששריה נעדרו מההצבעה  בממשלה – בטענה כי ‘המוסד’ לא תמך בהעלאת הנושא להצבעה היום (ראשון) בדיון.

הפרשן עמית סגל דיווח, כי נציגי צה”ל, המוסד והשב”כ בדיון הבהירו שנכון לסגור את הערוץ בעיתוי הנוכחי, והוסיפו כי הערוץ תורם לתסיסה, בין היתר, במזרח ירושלים.

סגל תקף את המחנה הממלכתי: “ייתכן שלו טרחו להגיע לישיבות הממשלה היו שומעים זאת בעצמם. נשאלת שוב השאלה, למה המחנה הממלכתי מתעקש להטעות את הציבור?”

בהודעה שפרסמה מפלגתו של השר בני גנץ נמסר: “שרי המחנה הממלכתי תומכים בסגירת ערוץ אל ג׳זירה ואף הודיעו כי יצביעו בעד סגירתו בישיבת הקבינט האחרונה”.

עם זאת הדגישו במפלגה, כי “לבקשת גורמי מערכת הביטחון, וראש המוסד בפרט, וכדי לא לפגוע במאמצי המו”מ, הוחלט באותה ישיבה לדחות את ההצבעה בכמה ימים”.

הם ציינו כי “הבאת הנושא הבוקר להצבעה בישיבת הממשלה, היא החלטה נכונה בעיתוי אומלל שעלולה לחבל במאמצים למיצוי המו”מ ונובעת משיקולים פוליטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות