המסר של בן גביר הקפיץ את קיש: סיבוב פוליטי מחפיר

השר לביטחון לאומי העביר מסר מאיים: נתניהו התחייב לא לעסקה מופקרת, כן לרפיח - הוא יודע היטב מה המחיר של אי קיום ההתחייבות • שר החינוך התנפל: "מוטב שתסכור פיך ותדבר רק בפורומים הרלוונטיים. אם כבר העברת ביקורת, תדאג שהיא תהיה עניינית ולא בסגנון מאיים ומביש"
אריה ריבקינד
כ"ז ניסן התשפ"ד / 04.05.2024 23:41

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר העביר הערב (מוצאי שבת) מסר ברור ומאיים לראש הממשלה בנימין נתניהו – על רקע הפרסומים על עסקה עם חמאס.

“אני מברך על ההחלטה של ראש הממשלה לא להוציא את המשלחת הישראלית לקהיר. אני מקווה שהוא אף יעמוד בשאר ההתחייבויות שהוא התחייב בפניי בפגישה שקיים עימי בשבוע שעבר: לא לעסקה מופקרת, כן לרפיח. ראש הממשלה יודע היטב מה המחיר של אי קיום ההתחייבויות האלו”, אמר.

שר החינוך תקף את בן גביר. בציוץ בטוויטר כתב: “הסיבובים הפוליטיים שבן גביר מנסה לעשות על גבו של ראש הממשלה הם מחפירים, פוגעים בביטחון מדינת ישראל וכל מטרתם לקושש קולות”.

קיש הדגיש: “ביקורת היא לגיטימית ואף הכרחית, למרות שאם אתה חבר קבינט, מוטב שתסכור פיך ותדבר רק בפורומים הרלוונטיים. אם כבר העברת ביקורת, תדאג שהיא תהיה עניינית ולא בסגנון מאיים ומביש”.

עקבו אחר ערוץ הוואטסאפ של שרי רוט

השר יצחק וסרלאוף יצא להגנת יו”ר המפלגה, והשיב בציוץ בטויוטר לשר קיש: “אפשר לחשוב על דברים שקצת יותר פוגעים בבטחון המדינה, כמו למשל:  העברת סיוע המוניטרי לחמאס והמשך העברת כספים לרשות הפלסטינית תומכת הטרור.

“רוצה לנחש מי קיבל את ההחלטות על הצעדים האלו?”

גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ התייחס לדיווחים על התקדמות במגעים לעסקה – ואמר: “לממשלת ישראל יש מנדט אחד בלבד – לנצח. עסקת כניעה שתביא לסיום המלחמה ללא ניצחון מוחלט היא אסון. רפיח – עכשיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות