יהודה אבידן: “לא לשתף בשום דרך את זק”א תל אביב, הדליפו פרטים”

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, פרסם הודעה חריגה נגד ארגון זק"א תל-אביב והורה לעובדי המשרד שלא לשתף פעולה עם הארגון בפעילות המשרד העוסקת בחללים של 'חרבות ברזל' • "הדליפו פרטים בחוסר אחריות. מיהרו לנכס לעצמם פעילות שלא הייתה ולא נבראה"
אריה ריבקינד
כ"ז ניסן התשפ"ד / 04.05.2024 22:45

יהודה אבידן, מנכ”ל המשרד לשירותי דת, פרסם הערב (מוצאי שבת) הודעה חריגה בה תקף את ארגון זק”א-תל אביב.

אבידן גם הנחה את חברות הקדישא ראשון לציון וחברא קדישא ת”א שלא להעסיק ולא לשתף בשום דרך את זק”א ת”א בכל הקשור לפעילות שהמשרד קשור אליה בנוגע לחללי הנרצחים ב’חרבות ברזל”.

עקבו אחר ערוץ הוואטסאפ של שרי רוט

בהודעה החריגה נאמר: “הודעה זאת באה לאחר שביום שישי בזק”א ת”א הדליפו פרטים בחוסר אחריות ותוך פגיעה קשה במשפחות הנרצחים בכל הקשור לנרצח אליקים ליבמן הי”ד.

“מנכ”ל המשרד הצהיר כי לזק”א ת”א לא היה שום קשר ולא היו גורם שטיפל בנושא. אולם עקב זאת שנחשפו לפרטים, הם מיהרו לנכס לעצמם פעילות שלא הייתה ולא נבראה”.

לדברי אבידן, “המשרד מתכוון לבצע בדיקה מקיפה ולדאוג שדברים אלו לא יישנו בשנית. המשרד ימשיך לבצע את עבודתו אך ורק מול המשפחות תוך רגישות ושמירה על כבודם.

“המשרד מודה למשטרת ישראל ולמכון לרפואה משפטית ולצה”ל על עבודת המסורה חודשים רבים ועל כך שלא הניחו לרגע את מחוייבותם להביא לקבר ישראל את חללי המלחמה החל מהיום הראשון למלחמה ועד היום.

“המשרד משתתף בצער משפחת הקדוש ליבמן הי”ד ושלא יידעו יותר צער”.

גופתו של אליקים ליבמן הי”ד, שהוגדר מאז הטבח כחטוף, זוהתה לאחר שנקבר בשוגג בקבר של נרצחת אחרת בטבח במסיבת ‘הנובה’ סמוך לרעים.

הלוויתו של אליקים הי”ד, תתקיים ביום ראשון בשעה 16:00 ברחבת מערת המכפלה – ומשם מסע הלוויה ייצא רגלי לבית העלמין העתיק בחברון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות